تخت بادی

تخت بادی 2 نفره پشتی دار اینتکس مدل 64459

از {{model.count}}

intex 64459 two person airbed with backrest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره پشتی دار اینتکس از متفاوت ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط برند intex بوده که برای استفاده در منزل به منظور استراحت های طولانی مدت، خواب و حتی تماشای تلویزیون عرضه شده است. این محصول دارای تکیه گاه بادشو متصل به بدنه اصلی بوده و توسط پمپ باد برقی وصل شده به دیواره افقی تخت به راحتی و در کوتاه ترین زمان راه اندازی می شود. همراه این کالا یک ساک حمل نیز قرار داده شده که توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

تخت بادی 2 نفره پشتی دار اینتکس یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استراحت و خواب تولید شده است. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده مهمترین ویژگی این محصول داشتن یک پشتی یا تکیه گاه بادی بوده که به بدنه اصلی متصل می باشد از همین رو توسط پمپ باد برقی متصل به بدنه به صورت همزمان با بدنه اصلی راه اندازی می شود. گفتنی است که پمپ باد تعبیه شده روی بدنه قابلیت مکش باد را با قدرت پمپاژ بالا دارد بنابراین نیازی به تخلیه باد به صورت دستی و یا توسط پمپ باد دیگر نخواهد بود. ساختار داخل بدنه شامل تکنولوژی فایبرتک بوده و باعث ایجاد رویه ای با ثبات بالا شده است. طراحی مواج رویه نیز با جذب بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا کمک شایانی در کاهش تعریق افراد خواهد کرد.

تخت بادی پشتی دار اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده و روکش جیر برای قسمت رویه و دیواره های استفاده شده است از همین رو محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده است. این متریال که در تولید انواع تخت خواب بادی به کار برده شده علاوه بر داشتن ساختار دولایه و ضخیم، انعطاف بالایی را نیز فراهم ساخته بنابراین در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. همراه این کالا یک ساک حمل قرار داده شده تا جا به جایی این تخت را راحت تر کند. ابعاد تخت بادی دو نفره تکیه گاه دار برابر با (طول: 229 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 79 سانتی متر تا بالای تکیه گاه) بوده و قادر است تا مقدار 280 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. برای خرید تخت بادی 2 نفره پشتی دار اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11.3 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادشو متصل به بدنه
پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل
ساختار داخلی فایبرتک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...