تخت بادی

تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 69037

از {{model.count}}

bestway 69037 2 person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 69037 یک تخت خواب بادی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که از سری تولیدات شرکت bestway است. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و بر روی بدنه خود دارای یک عدد پمپ باد برقی اتوماتیک می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تخت بادی 2 نفره بست وی مدل 69037 یکی دیگر از سری تخت خواب بادی های جدید و بسیار زیبای شرکت bestway می باشد که در سال 2021 در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول توانست تا به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا، به یکی از تخت خواب های پر فروش این شرکت تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول همانند دیگر تخت خواب های دارای فرم مستطیلی شکل بوده و از ظرفیت 2 نفره برخوردار می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ کرم بوده که می تواند جلوه بسیار زیبایی به محل استفاده آن بدهد.

تخت خواب بادی نسبت به تخت خواب های ثابت و انواع خوشخواب ها از مزیت های متعددی برخوردار است. یکی از آن مزیت ها قیمت ارزان این تخت خواب می باشد که نسبت به سایر تخت خواب ها از کیفیت بالا و قیمت مناسب تری بهره مند می باشد. این محصول همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. این متریال تا به امروز بهترین گزینه برای تولید این دسته از محصولات به شمار رفته و توانسته است کیفیت خود را به همگان ثابت کند. قسمت کف این محصول به صورت براق تولید شده است تا بتوان به راحتی این قسمت را در حین کثیف شدن، تمیز نمود. دیواره و سطح این تخت نیز همانند کف تولید شده از وینیل بوده. با این تفاوت که از یک روکش مخمل برخوردار می باشد. رویه این تخت خواب به صورت مواج طراحی گردیده است وش یار های آن به صورت عرضی می باشند. 

مواج بودن سطح تخت سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن به خوبی جلوگیری می کند. یکی از مزیت های بسیار مهم این محصول این است که بر روی بدنه خود دارای یک پمپ باد برقی می باشد که ساختار این پمپ باد به صورت اتوماتیک بوده و عمل راه اندازی و جمع آوری را انجام می دهد. شما می توانید برای خرید تخت بادی و یا اطلاع از قیمت تخت بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا مشاوره درباره خرید محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۱ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
رویه ضدتعریق
پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...