تخت بادی

تخت بادی 2 نفره برزنتی اینتکس مدل 64486

از {{model.count}}

intex 64486 tarpaulin 2 person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره برزنتی اینتکس مدلی دیگر از سری تخت خواب بادی طبی و ضد تعریق عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که همانند مدل مشابه خود به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی تولید شده است. این محصول دارای پمپ باد برقی جدید و دو کاره بوده و از یک ساک حمل مخصوص بهره می برد. از مهمترین ویژگی آن می توان به ساختار داخلی فایبرتک و همچنین امکان شارژ نمودن لوازم الکتریکی از طریق پمپ باد اشاره کرد.

تخت بادی 2 نفره برزنتی اینتکس با پمپ برقی 220 ولت مدل دیگر از سری تخت خواب بادی طبی و کامفورت شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید این محصول دارای یک مدل مشابه با پمپ برقی 110 ولت بوده که تنها تفاوت میان این دو مدل محسوب می شود. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به ساختار فایبرتک داخلی آن اشارخ کرد. ساختاری که باعث ایجاد استحکام بالا در بدنه و ثبات در سطح رویه می شود از همین رو خاصیت طبی بودن را به همراه خواهد داشت. همچنین قسمت رویه دارای طراحی مواج بوده تا با پوشش بهتر اعضای بدن، جریان هوا را به منظور جلوگیری از تعریق بالا عبور دهد. طبی و ضد تعریق بودن این تخت خواب بادی اینتکس، استفاده از آن را برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند مفید تر کرده است.

همچون مدل مشابه این تخت بادی طبی برزنتی نیز از ابعاد باد شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) برخوردار بوده و قادر است تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. با توجه به ویژگی های نام برده شده، این محصول می تواند جایگزین مقرون به صرفه ای برای انواع تخت خواب فلزی و یا چوبی باشد. جنس و متریال بدنه اصلی نیز از پلاستیک PVC تولید شده و دارای روکش جیر در قسمت رویه، روکش وینیل در قسمت کف و روکش برزنتی در دیواره ها می باشد از همین رو بدنه ای با ساختار دولایه و ضخیم ایجاد کرده است. این متریال با انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید تخت بادی 2 نفره برزنتی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه طبی و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...