تخت بادی

تخت بادی 2 نفره برزنتی اینتکس مدل 64483

از {{model.count}}

intex 64483 two person tarpaulin airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره برزنتی اینتکس با عرض 137 سانتی متر از با کیفیت ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول دارای دو مدل با پمپ باد 110 ولت و 220 ولت بوده که این مدل پمپ باد 110 ولتی دارد. محصولی با ساختار داخلی فایبرتک و رویه مواج که علاوه بر ضد تعریق بودن خاصیت طبی را برای افراد فراهم ساخته است از همین رو استفاده از این تخت بادی اینتکس برای بیماران نیز مفید خواهد بود.

تخت بادی 2 نفره برزنتی اینتکس با عرض 137 سانتی متر از سبک ترین تخت خواب بادی دو نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل کاربرد دارد. این محصول از طراحی و ساختار بدنه بسیار با کیفیتی بهره مند بوده به همین دلیل جایگزینی مقرون به صرفه تر نسبت به انواع تخت خواب فلزی و چوبی خواهد بود. از ویژگی های مهم در این محصول داشتن دیواره هایی با متریال برزنتی، ساختار داخلی فایبرتک و رویه ای مواج و ضد تعریق می باشد. ساختار فایبرتک داخل بدنه سطح رویه ای با ثبات بالا ایجاد کرده و خاصیت طبی بودن را به این تخت بادی اینتکس بخشیده است. روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی جدید تعبیه شده که امکان پمپاژ و مکش باد را با قدرت بالایی دارد. این پمپ باد با برق 110 ولت کار کرده و سفارش اروپا می باشد از همین رو یک مدل مشابه دیگر با پمپ باد 220 ولتی نیز تولید شده است.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با روکش جیر در قسمت رویه، روکش برزنتی در دیواره ها و روکش وینیل در قسمت کف بوده از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه را ایجاد کرده است. این متریال با وجود ضخامت خوب خود از انعطاف بالایی نیز بهره مند بوده به همین جهت در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده این تخت بادی برزنتی برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و قادر است تا 240 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. برای جا به جایی و حمل راحت آن یک ساک حمل در بسته بندی قرار داده شده است. برای خرید تخت بادی 2 نفره برزنتی با عرض 137 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
پمپ باد دوکاره جدید (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل
دارای خاصیت طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...