تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 67738

از {{model.count}}

intex 67738 airbed with pillows

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره خانگی بست وی یکی از انواع تخت خواب بادی بالش دار شرکت اینتکس بوده که از طراحی مواج و ضد تعریق برخوردار می باشد. این تخت بادی دو نفره دارای بدنه ای و رویه ای ضد تعریق بوده و از یک پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه بهره مند می باشد. این محصول به همراه یک ساک حمل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی 2 نفره خانگی بست وی از سری تخت خواب بادی بالش دار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان مدل های مقرون به صرفه قرار می گیرد. تخت باد دو نفره اینتکس یکی از مناسب ترین جایگزین انواع تخت فلزی و چوبی بوده زیرا از ویژگی هایی همچون داشتن وزن و حجم کم ، راه اندازی و جمع کردن سریع و همچنین قسمت مناسب تر بهره مند است از همین رو امروزه افراد زیادی روی به خرید تخت بادی می آورند. این محصول مانند بسیاری از انواع تخت بادی از طراحی رویه مواج به صورت طولی برخوردار بوده که اعضای بدن در تماس با تخت را به خوبی جذب کند.

امکان عبور جریان هوا و جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان از مزیت های طراحی مواج محسوب می شود. در قسمت فوقانی یک برآمدگی بادشو تحت عنوان بالش سرخود تعبیه شده که با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل می گیرد از همین رو نیازی به استفاده از بالش بادی و یا غیر بادی مجزا نخواهد بود مگر اینکه قصد افزایش ارتفاع سر خود را در زمان خواب داشته باشید. این محصول توسط پمپ باد برقی متصل روی دیواره افقی به سرعت راه اندازی می شود. این پمپ باد علاوه بر قابلین پمپاژ عمل مکش باد را نیز انجام می دهد.

تخت بادی 2 نفره بزرگسال اینتکس دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که قادر است تا وزن 273 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند به همین دلیل نگرانی بابت استفاده از این محصول برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. این تخت خواب اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است تا ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کند. از روکش جیر برای سطح رویه جهت ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف و دیواره ها به کار برده شده تا در برابر آب مقاومت بیشتری داشته باشد.

این نوع متریال از سبک ترین و منعطف ترین متریال به کار برده شده در انواع تخت بادی بوده از همین رو امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل و جا به جایی باشد. برای خرید تخت بادی 2 نفره بالش دار اینتکس کافیست این محصول را در نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل مخصوص
دارای برچسب تعمیرات
دارای بالش بادی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...