تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64903

از {{model.count}}

intex 64903 two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره اینتکس یک تخت خواب طبی بوده که از رویه ضد تعریق و یک پمپ باد برقی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64903 یک وسیله کاربردی و مفید بوده که تولید شرکت اینتکس می باشد. این شرکت توانسته است تا با تولید محصولات بادی درجه یک در دنیا سابقه درخشانی را در کارنامه خود ثبت کند. این محصول از سری تخت خواب طبی های این کمپانی بوده که قابل استفاده برای تمامی افراد می باشد. طبی بودن این محصول سبب تسکین بخشیدن به درد هایی همچون کمر درد و ... می گردد. فرم کلی آن نیز همانند دیگر تخت خواب ها به صورت مستطیلی شکل است.

رنگ بدنه آن نیز در قسمت دیواره به رنگ طوسی تیره و سطح آن به رنگ طوسی روشن می باشد. از مزیت های این تخت دو نفره به دارا بودن پمپ باد برقی با قدرت 220 ولت می توان اشاره نمود. به کمک این پمپ می توان در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری تخت خواب را راه اندازی نمود. یکی از قابلیت های پمپ باد این محصول دارا بودن قابلیت مکش نیز است. بدنه ای که این تخت دارا می باشد تولید شده از وینیل است. کف آن از وینیل دو لایه، دیواره آن از وینیل براق و سطح تخت از وینیل با روکش مخمل می باشد.

سطح رویه تخت بادی 2 نفره از به صورت مواج طراحی شده و دارای قابلیت ضد تعریق است. یکی دیگر از مزیت های این محصول دارای بودن بالش بادی می باشد. بالش بادی آن به صورت یک تکه و متصل به بدنه طراحی شده است و راه اندازی آن به صورت خودکار با تخت انجام می پذیرد. شما می توانید برای خرید تخت بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...