تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64095

از {{model.count}}

intex 64095 two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره اینتکس یکی از سری محصولات بادی اینتکس می باشد که تولید سال 2022 بوده و از تکنولوژی فایبرتک نیز پشتیبانی می کند. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق نیز می باشد. سطح این تخت خواب بادی تولید شده از وینیل به همراه یک روکش مخمل است. بر روی بدنه آن نیز یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل 64095 یکی دیگر از سری تخت خواب طبی های تولید شده توسط کمپانی intex می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول همانند دیگر تخت خواب ها دارای فرم مستطیلی شکل بوده و قابل استفاده در فضا های مختلفی می باشد. تخت خواب بادی اینتکس به دلیل طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد توانسته است تا به امروز فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از موفق ترین تخت خواب بادی ها در دنیا تبدیل شود. 

این تخت بادی دو نفره همچون دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. این متریال از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد. یکی از این مزیت ها سبک بودن آن به نسب تخت خواب های دیگر می باشد. این امر به افراد امکان جابجایی بسیار آسان آن را می دهد. قسمت کف تخت بادی از وینیل دو لایه و ضد آب، دیواره آن از وینیل براق که تمیز کردن آن بسیار آسان می باشد و قسمت سطح تخت خواب اینتکس نیز از وینیل با روکش مخمل می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی گردیده است. شیار های آن نیز به صورت عرضی بوده و با اجازه دادن به جریان یافت هوا از میان فضای ایجاد شده در میان بدن فرد و سطح تخت، از عرق کردن بدن به خوبی جلوگیری می کند. 

از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده نمود. از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از تخت خواب های دیگر و همینطور خوشخواب ها است. ساختار طبی این محصول از مبتلا شدن افراد به درد ها و انواع اسپاسم ها جلوگیری می نماید. همچنین گزینه ای مناسب برای افراد بیمار می باشد. این تخت بادی مرتفع که محصول شرکت اینتکس می باشد قابل خرید در فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید تخت بادی و یا قیمت تخت بادی با همکاران ما در مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
272 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...