تخت بادی

تخت بادی 1 نفره بالش دار اینتکس مدل 64116

از {{model.count}}

intex 64116 one person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 1 نفره بالش دار اینتکس در رنگ طوسی یکی از جدید ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه می باشد. این محصول دارای ساختار فایبرتک در فضای داخلی خود بوده که موجب افزایش استحکام آن شده است. همراه این کالا یک ساک حمل و یک برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده است.

تخت بادی 1 نفره اینتکس مدل بالش دار یکی از جدید ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از ویژگی ساختار فایبرتک بهره می برد. این محصول دارای مدل دو نفره نیز بوده تا نیاز افراد را از نظر ظرفیت بر طرف کند. همانطور که اشاره کردیم ساختار داخل بدنه از نوع فایبرتک یا همان الیاف شمعی بوده که موجب افزایش استحکام بدنه می شود. این نوع ساختار مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب شده از همین رو هیچ فشاری روی بدن افراد نخواهد بود. قسمت رویه نیز به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن، با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود.

ابعاد باد شده این تخت بادی ضد تعریق اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) بوده که بهترین ابعاد برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. ابعاد ذکر شده بدون در نظر گرفتن بالش بادی متصل به بدنه اصلی می باشد. مقدار تحمل وزن این کالا برابر با 136 کیلوگرم می باشد بنابراین مانعی برای استفاده افراد سنگین وزن نیز نخواهد داشت. این کالا در یک بسته بندی با وزن 6 کیلوگرم عرضه می شود.

جنس بدنه تخت بادی تک نفره اینتکس از نوع پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده است. این نوع متریال ساختار دو لایه داشته و در برابر برخورد آب و حتی نور آفتاب مقاوم خواهد بود. برای راه اندازی این تخت خواب بادی می توانید از پمپ باد برقی متصل به بدنه استفاده کنید. این پمپ باد علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد بنابراین نیازی به استفاده پمپ باد مجزا نخواهد بود. برای خرید تخت بادی 1 نفره بالش دار اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

جنس بدنه و طراحی

تخت خواب بادی تک نفره اینتکس از محصولات پرفروش و پرطرفدار برند Intex می باشد که به سبب داشتن بدنه ای پوشیده شده از جیر، می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده های طولانی مدت و استفاده بعنوان تشک برای خواب شب باشد. این بدنه دارای یک لایه پی وی سی وینیل و همچنین روکش مخملی ضدتعریق بوده که به داشتن خوابی راحت تر کمک بسزایی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این تخت بادی 1 نفره اینتکس می توان به کف ضدآب آن اشاره نمود که به شما این امکان را خواهد داد تا از این محصول در هر مکانی و حتی در مسافرت ها و فضاهای باز استفاده نمایید.

تخت بادی 1 نفره با بالش و پمپ باد

ویژگی ها و اقلام همراه

یکی از ویژگی های محبوب این تخت خواب بادی، بالش سرخود روی بدنه است. این بالش بادی که بصورت برآمدگی در بالای تخت مشاهده می شود می تواند در جابجایی محصول کمک کند تا نیاز به حمل بالش مجزا برای استفاده نداشته باشید. این ویژگی در مسافرت ها و جابجایی ساده تر محصول کمک. خواهد نمود. از دیگر نقاط مثبت این تخت بادی همراه داشتن پمپ باد برقی روی بدنه می باشد که این پمپ باد عمل باد کردن و خالی نمودن تخت را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. ساک حمل محصول نیز یکی دیگر از اقلام اضافی می باشد که به شما در جابجا مردن محصول و جلوگیری از کثیف شدن کمک بسزایی خواهد نمود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب بادی بصورت استاندارد برای استفاده یک نفر بوده و دارای طول ۱۹۱ سانتی متری، عرض ۹۹ سانتی متری و ارتفاع ۳۳ سانتی متر می باشد که می تواند ابعاد مناسبی برای استفاده یک نفره در نظر گرفته شود. تحمل وزن این تخت بادی اینتکس نیز ۱۳۷ کیلوگرم می باشد که به کمک این تحمل وزن بالا اکثر افراد می توانند از این محصول استفاده نمایند که البته با کم نمودن باد محصول می تواند این مقدار را بالاتر نیز برد که البته این امر توسط شرکت اینتکس تایید نمی شود.

  • زمان راه اندازی و جمع کردن این تخت بادی چقدر است؟

همانطور که می دانید جهت راه اندازی و نصب این تخت خواب بادی یک پمپ باد برقی تعبیه شده که تخت شما را در بازه زمانی کمتر از 3 دقیقه راه اندازی و در همین بازه زمانی باد آن را تخلیه خواهد کرد.

  • آیا تخت بادی 1 نفره اینتکس قابل شستشو می باشد؟

تمیز کردن این تخت نیازی به شستشو نداشته بلکه روکش های پی وی سی به کار برده شده در دیواره ها و قسمت کف تنها با یک پارچه نم دار قابل تمیز شدن خواهد بود. قسمت جیر رویه را نیز می توان با استفاده از یک ماده شوینده معطر مانند شامپو فرش به سادگی تمیز کرد.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
پمپ باد دو کاره برقی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...