تخت بادی

تخت بادی 1 نفره اینتکس مدل 64166

از {{model.count}}

intex 64166 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 1 نفره اینتکس یکی از جدید ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگ آبی ملایم تولید شده است. این محصول دارای تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه بوده تا موجب افزایش استحکام بخصوص در قسمت رویه شود. از ویژگی های مهم این کالا می توان به پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده روی بدنه اصلی و یک ساک حمل مخصوص اشاره کرد.

تخت بادی 1 نفره اینتکس در رنگ آبی یکی از جدید ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل جهت فراهم ساختن محلی برای خواب راحت کاربرد خواهد داشت. این تخت بادی بر خلاف تخت خواب فلزی و چوبی قیمت بسیار مقرون به صرفه ای داشته و به دلیل جمع شدن در ابعاد کوچکتر و داشتن وزن سبک 4 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها و استفاده در ویلا و باغ نیز قابل حمل خواهد بود. طراحی رویه به صورت مواج در نظر گرفته شده تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. مهمترین قسمت طراحی بدنه، ساختار فایبرتک داخل بدنه اصلی بوده که علاوه بر ایجاد استحکام بالای برای این تخت خواب بزرگسال به خوبی مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد. روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد تعبیه شده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا، عمل مکش باد را با قدرت بالایی انجام خواهد داد بنابراین نیازی به استفاده از پمپ باد مجزا نخواهد بود.

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی ضد تعریق اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که با توجه به نوع متریال خود قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را تحمل کند. متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر در قسمت رویه بوده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این متریال در برابر برخورد آب مقاوم بوده به همین دلیل به راحتی قابل شستشو خواهد بود. همراه این کالا یک ساک حمل نیز قرار داده شده تا به راحتی امکان جا به جایی آن فراهم باشد. برای خرید تخت بادی 1 نفره اینتکس در رنگ آبی کافیست محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ باد دوکاره
کف ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...