تخت بادی

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی مدل 67401

از {{model.count}}

bestway 67401 comfort air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی کامفورت یک نفره بست وی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت بست وی با رنگ مشکی به همراه بالش بادی و پمپ باد برقی متصل به بدنه قابل استفاده برای سنین مختلف عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی یکی از انواع تخت خواب بادی مقرون به صرفه تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی عرضه شده است. این محصول در میان سبک ترین مدل های تولید شده قرار گرفته دارای دو ویژگی و خصوصیت کاربردی روی خود می باشد. این دو ویژگی عبارتند از بالش بادی و پمپ باد سرخود. به کار بردن بالش بادی متصل شده به بدنه اصلی با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل گرفته و نیاز مصرف کنندگان را بابت استفاده از انواع بالش مجزا بر طرف کرده است. مهم تر از بالش بادی سرخود، پمپ باد متصل به دیواره افقی بدنه اصلی بوده که با برق شهری کار کرده و علاوه بر قدرت بالا در پمپاژ هوا عمل مکش باد (وکیوم) را انجام می دهد از همین رو موجب صرفه جویی در هزینه ها شده است.

طراحی بدنه مشابه بسیاری از تخت خواب بادی بالش دار تولید شده بوده و دارای لایه های داخلی ضخیم در داخل بدنه می باشد. این لایه ها فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد را تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه تخت بست وی خواهد شد. همچنین استفاده از طراحی مواج در قسمت رویه امکان پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا را جهت کاهش تعریق افراد فراهم ساخته است. تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمام سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. با توجه به این ابعاد تحمل وزن این کالا به 120 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است.

جنس بدنه اصلی ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر تنها برای قسمت رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. بدنه ای با ساختار دو لایه که با وجود ضخامت مناسب خود انعطاف پذیری بالایی فراهم ساخته از همین رو امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت. با توجه به اینکه یک ساک حمل همراه این کالا قرار داده شده حمل این محصول به راحتی صورت خواهد گرفت.

از ویژگی های مهم در نوع متریال می توان به قابلیت شستشو و پاک سازی آسان و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. بنابراین در صورتی که هر قسمتی از بدنه آسیب ببیند توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. برای خرید تخت بادی کامفورت یک نفره بست وی با بالش سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
4.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...