تخت بادی

تخت بادی یک نفره قفل دار اینتکس مدل 67743

از {{model.count}}

intex 67743 two in one air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره قفل دار اینتکس یک تخت خواب بادی خاص و بسیار زیبا می باشد که تولید شرکت اینتکس بوده و دارای قابلیت تبدیل به دو عدد تشک بادی نیز می باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل و ابعادی از جمله 191 × 99 × 46 سانتی متر می باشد. در ادامه جزئیات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

تخت بادی یک نفره قفل دار اینتکس مدل 67743 یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین تخت خواب بادی های تولید شده در دنیا می باشد که برای اولین بار در سال 2018 توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار جهانی عرضه گردید. این محصول به دلیل استقبال بسیار خوبی که از سمت خریداران داشت شرکت اینتکس را مجاب به این کرد تا این تخت بادی 1 نفره را همه ساله تولید و روانه بازار کند. از این محصول می توان در تمامی فضا ها اعم از منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود.

تخت خواب بادی اینتکس یکی از بهترین گزینه های برای استفاده به عنوان تخت بادی طبی بوده که مناسب استفاده افراد بیمار و سالمند می باشد که می تواند به خوبی درد های ناشی از درد کمر و پا درد را تسکین ببخشد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قابلیت تبدیل شدن به تشک بادی نیز اشاره نمود. ساختار این محصول به گونه ای بوده که تشکیل شده از دو عدد تشک بادی می باشد که می توان در هنگام نیز قفل اتصال این دو تشک را باز کرد و آن را برای استفاده دو نفره آماده نمود.

فرم کلی این محصول همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستیطیلی می باشد و رنگ بدنه آن به رنگ طوسی است. بدنه این محصول از وینیل تولید شده که دارای دوام و مقاومت بسیار خوبی می باشد. وینیل تنها در برابر اجسام تیز دچار مشکل شده که می توان با رعایت یک سری نکات همانند جلوگیری از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت اینتکس و همینطور جلوگیری از پریدن و جامپ کردن بر روی آن مانع از بروز هرگونه مشکلی شد. این محصول دارای طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 135 کیلوگرم بوده و وزن تخت نیز 6 کیلوگرم است که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی آن را حمل و یا جابجا بنمایند.

 لازم به ذکر است که رویه این محصول تولید شده از وینیل با روکش جیر است و سطح تخت خواب بادی به صورت مواج و ضد تعریق طراحی گردیده. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
135 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل تبدیل به دو عدد تشک بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...