تخت بادی

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس مدل 64455

از {{model.count}}

intex 64455 medical one person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس مدل جدید یکی از با کیفیت ترین و بهترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده شده در منزل تولید شده است. این محصول دارای ساختار داخلی فایبرتک با رویه مواج و ضد تعریق بوده و از خاصیت طبی و درمانی بهره می برد به همین دلیل برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی مفید خواهد بود. تخت بادی 1 نفره اینتکس تنها در رنگ کرم تولید می شود.

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس در مدل جدید یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل جهت استراحت های طولانی مدت و خواب کاربرد خواهد داشت. نوع طراحی و ساختار بدنه و کیفیت بالای متریال آن باعث شده تا جایگزین خوب و مقرون به صرفه تری نسبت به انواع تخت خواب فلزی و یا چوبی باشد به همین دلیل امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد. قسمت رویه به دلیل استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه، ثبات بالایی را ایجاد کرده بنابراین خاصیت طبی و درمانی بودن را نیز به یدک می کشد. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

تخت بادی 1 نفره طبی اینتکس ساخته شده از پلاستیک PVC با روکش کاملا جیر بوده و تنها از روکش وینیل برای قسمت کف استفاده شده است تا عمل هواگیری را به منظور حرکت کمتر تخت خواب انجام دهد. استفاده از روکش جیر در کنار وینیل ضخامت بدنه را افزایش داده اما به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد از همین رو می توانید در مسافرت ها نیز از این تخت بادی اینتکس بهره مند شوید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. البته دقت داشته باشید که هر چقدر باد بدنه بیشتر شود به دلیل فشار روی درز ها از مقدار تحمل وزن نیز کاسته خواهد شد. این محصول دارای ساک حمل مخصوصی بوده تا جا به جایی آن را بیش از پیش راحت تر کند. برای خرید تخت بادی یک نفره طبی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.3 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار فایبرتک
سطح رویه طبی و درمانی
پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...