تخت بادی

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67724

از {{model.count}}

bestway 67724 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67724 از سری محصولات بادی با کیفیت و کاربردی شرکت Bestway بوده که این تخت بادی ارزان تولید شده از وینیل می باشد. بر روی بدنه این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی نیز تعبیه شده است. شما می توانید در ادامه اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67724 یکی از محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت شرکت Bestway می باشد که در سال 2020 روانه بازار محصولات بادی شده است. این تخت خواب بادی تک نفره همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن در قسمت دیواره به رنگ سرمه ای و در قسمت سطح به رنگ طوسی می باشد. از این محصول می توان در فضا های متعددی از جمله اتاق خواب، هال، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده نمود. معمولا تخت خواب های بادی نسبت به تخت خواب های ثابت و خوشخواب ها از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و یکی دیگر از این مزیت ها پرتابل و قابل حمل بودن آن ها می باشد.

این تخت بادی ارزان تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که نام دیگر آن PVC است، متریالی بوده که از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و دوام بسیار خوبی را نیز دارا می باشد. قسمت کف و دیواره این تخت خواب برای این که عمل تمیز کردن تخت خواب آسان شود، به صورت وینیل براق تولید شده است. سطح تخت نیز از وینیل به همراه روکش مخمل تولید شده است. در محل قرارگیری سر یک برآمدگی تعبیه شده است که نقش بالش بادی را ایفا کرده و به صورت خودکار و متصل به بدنه طراحی شده است. رویه این محصول نیز به صورت مواج طراحی گردیده است که این امر سبب ضد تعریق شدن تخت شده و از عرق کردن بدن به هنگام استراحت بر روی آن جلوگیری می نماید. 

ابعاد تشکیل دهنده این تخت خواب نیز عبارت است از طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 36 سانتی متر. یکی از مزیت های این محصول ابعاد بسته بندی مناسب و وزن بسیار سبک آن می باشد که این امر باعث می شود تا بتوان به راحتی آن را حمل و جابجا نمود. شما می توانید برای خرید تخت بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۴۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۶ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ باد دوکاره
کف ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...