تخت بادی

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67628

از {{model.count}}

bestway 67628 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67628 از سری تخت بادی ساخته شده توسط برند بست وی مناسب برای خوابیدن یک نفر، این تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی و رویه جیر مواجی شکل ضد تعریق، برای خرید تخت خواب بادی یک نفره از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67628، برای خواب استراحت یک سری محصولات تولید شده است که شرکت های تولید کننده لوازم بادی به این دسته بندی بسیار اهمیت می دهند و یک سری محصولات مخصوص خواب و استراحت را تولید کرده اند، تخت خواب بادی یکی از این محصولا است که دارای انواع مختلفی هستند که طبق سایز آنها به دو دسته تقسیم می شوند، تخت بادی یک نفره و دو نفره که سایز های آنها برای یک نفر و دو نفر استاندار می باشد. تخت بادی را می توانید برای خواب و استراحت در محل کار، منزل، مسافرت استفاده کنید. تخت بادی خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

تخت بادی بست وی مدل 67628 دارای ابعادی برابر با 191 سانتی متر به طول، 97 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که به راحتی یک نفر می تواند بر روی آن استراحت کند. جنس رویه این تحت خواب بادی از پی وی سی با رویه جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به دلیل رویه مواجی شکل این تخت خواب بادی و جیر استفاده شده در ساخت آن این تخت بادی یک نفره به صورت کاملا ضد تعریق می باشد.برای باد کردن تخت بادی یک نفره می توانید از پمپ باد برقی تعبیه شده بر روی بدنه ی آن استفاده کنید. این پمپ باد از طریق اتصال به برق مستقیم انرژی لازم برای باد کردن و یا خالی کردن باد آن استفاده کنید. برای خرید و قیمت تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67628 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۷ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۷ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...