تخت بادی

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس مدل 64115

از {{model.count}}

intex 64115 one person air bed with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده با ساختار داخلی فایبرتک مناسب برای استراحت و خواب در منزل ، محل کار و ویلا با وزن سبک. دارای رویه مواج و ضد تعریق به همراه پمپ باد برقی دوکاره سرخود عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده برای خواب و استراحت های طولانی مدت برای سنین بزرگسال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این تخت خواب بادی اینتکس دارای مدل دو نفره نیز بوده که تنها از نظر ابعاد با این مدل متفاوت می باشد. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به ساختار فایبرتک در داخل بدنه اصلی اشاره کرد. این نوع ساختار باعث می شود تا استحکام بدنه را افزایش داده و مانع از فرو رفتن سطح رویه شود. از طرفی ساختار مواج قسمت رویه نیز در راحتی افراد موثر بوده و در نهایت با عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد. همانطور که اشاره کردیم یک بالش بادی سرخود روی بدنه تعبیه شده تا با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل بگیرد. برای راه اندازی آن نیز یک پمپ باد برقی در دیواره افقی بدنه متصل شده که عمل مکش هوا را نیز انجام می دهد.

ابعاد باد شده این تخت بادی پمپ دار یک نفره برابر با (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان بسیار مناسب خواهد بود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن بدنه به 136 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد تا با خیالی راحت برای افراد سنگین وزن نیز استفاده شود. این محصول ساخته شده از جنس متریال پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. از ویژگی های مهم این متریال ضد آب بودن ، قابلیت شستشوی دستی راحت ، انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر خواهد بود. جهت حمل راحت آن نیز یک ساک حمل در نظر گرفته شده تا نیازی به جعبه بسته بندی آن نباشد. برای خرید تخت بادی یک نفره بالش دار و پمپ دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
4.2 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دوکاره با قابلیت مکش
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...