تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 67765

از {{model.count}}

intex 67765 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس یکی از کم ارتفاع ترین تخت خواب بادی تولید شده جدید شرکت اینتکس به همراه رویه مواج و ضد تعریق بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تخت بادی دارای ساختار داخلی فایبرتک بوده و برای استفاده در منزل بهترین گزینه خواهد بود.

تخت بادی یک نفره اینتکس از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از نظر ارتفاع بدنه در میان کوتاه ترین مدل ها قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های قدیمی تر خود بوده با این تفاوت که از ساختار فایبرتک در داخل بدنه به همراه پمپ باد برقی جدید برخوردار است از همین رو کیفیت این محصول را نسبت به مدل های پیشین خود افزایش داده است. ساختار فایبرتک به کار برده شده در داخل بدنه استحکام این تخت بادی تک نفره را افزایش داده و سطح رویه با ثباتی ایجاد کرده تا خاصیت طبی بودن را فراهم سازد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به رویه مواج و ضد تعریق و همچنین لبه های بلند جهت حفظ تعادل بیشتر اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم یک پمپ باد برقی روی بدنه تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد.

تخت بادی ضد تعریق اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است از همین رو از ضخامت خوبی بهره مند می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و داشتن قابلیت تعمیر اشاره کرد. استفاده از روکش جیر باعث شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. با توجه به نوع متریال و طراحی با استحکام خود می تواند تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. جهت حمل و جا به جایی راحت آن نیز یک ساک حمل در نظر گرفته شده تا حمل آن به راحتی صورت گیرد. برای خرید تخت بادی یک نفره جدید اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...