تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۶۷۰۶

از {{model.count}}

Intex single inflatable bed model 66706

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۶۷۰۶ یک محصول مقرون به صرفه توسط نمایندگی اینتکس می باشد که به دلیل برخورداری از ارتفاع مناسب و رویه ضد تعریق و همچنین پمپ باد برقی می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نیاز به یک تخت بادی برای مسافرت ها و یا استراحت های کوتاه مدت خود نیاز دارند.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۶۷۰۶ یک تخت خواب بادی اقتصادی مناسب برای افرادی است که نیاز به یک محصول سبک و با کیفیت دارند که علاوه بر داشتن استاندارد های لازم، دارای کیفیت مناسب برای استراحت های طولانی مدت نیز داشته باشد. رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی مخملی دولایه تهیه شده است که علاوه بر ایجاد استحکام مورد نیاز، خاصیت ضد تعریق نیز به محصول بخشیده است که سبب استفاده طولانی تر و لذت بخش تر خواهد شد. بخش کناری این تخت بادی از پی وی سی و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است که این تخت بادی را به یک محصول ضد آب تبدیل نموده است.

از ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ باد برقی اشاره نمود که این پمپ باد عمل باد کردن تخت بادی و همچنین خالی نمودن آن را به سرعت انجام خواهد داد. وزن کم این محصول را می توان یک مزیت مهم برشمرد که به جابجایی ساده محصول کمک بسزایی خواهد نمود و می توانید از این تخت بادی در مسافرت های خود و یا در هتل ها استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاورین بخش فروش شرکت مستر اینتکس ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۵ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...