تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64411

از {{model.count}}

intex 64411 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس با ساختار داخلی الیاف دار یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. تخت بادی تک نفره اینتکس دارای رویه ضد تعریق با خاصیت طبی بوده از همین رو برای استفاده بیماران نیز بسیار مناسب خواهد بود.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل الیاف دار یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به دلیل ساختار راحت و با استحکام خود به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و جوبی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه مشابه بسیاری از مدل های دیگر تولید شده توسط اینتکس بوده با این تفاوت که از بدنه دو رنگ و ساختار فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه خود بهره مند است به همین دلیل تحمل وزن این کالا را افزایش داده است. از ویژگی های دیگر در طراحی و ساختار بدنه می توان به رویه مواج و ضد تعریق و همچنین داشتن خاصیت طبی اشاره نمود از همین رو استفاده از آن برای بیماران عضلانی و استخوانی مفید خواهد بود. تخت بادی طبی یک نفره اینتکس با تحمل وزن 136 کیلوگرمی خود خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را بابت استفاده از این محصول راحت کرده است.

تخت بادی ضد تعریق اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. از ویژگی های مهم در این نوع متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. برای راه اندازی تخت بادی بیمار تک نفره یک پمپ باد برقی روی بدنه اصلی تعبیه شده که امکان مکش باد را نیز دارد. همچنین جهت حمل راحت تر یک ساک حمل مخصوص در کنار این کالا قرار داده شده است. برای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای خاصیت طبی در قسمت رویه
دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...