تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64165

از {{model.count}}

intex 64165 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استراحت و خواب در منزل و محل کار محسوب شده که از ساختار فایبرتک در داخل بدنه برخوردار است. این تخت بادی 1 نفره دارای ویژگی هایی همچون داشتن پمپ باد برقی دو کاره بوده و یک ساک حمل برای جا به جایی راحت دارد که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 2021 یکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استراحت و خواب در منزل و ویلا محسوب می شود. این تخت بادی در رنگ جدید وارد بازار محصولات بادی شده اما از نظر طراحی بدنه مشابه مدل های مشکی رنگ خود می باشد. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه ، ساختار الیاف دار یا همان فایبرتک داخلی بوده که در استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب بسیار موثر خواهد بود. محصولی که در قسمت رویه خود نیز طراحی مواج داشته تا در زمان استفاده اعضای بدن در تماس با خود را به خوبی پوشش دهد. ساختاری که راحتی و ضد تعریق بودن را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. تخت بادی الیاف دار اینتکس دارای یک پمپ باد برقی دو کاره بوده که دیواره افقی بدنه اصلی متصل شده است. این پمپ باد علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد.

تخت بادی یکنفره پمپ دار اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که از تنها برای سطح رویه از روکش جیر استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این بدنه در برابر برخورد آب و نور آفتاب نیز مقاوم بوده به همین دلیل قابلیت استفاده در فضای باز را نیز خواهد داشت. از ویژگی های مهم متریال به کار برده شده می توان به انعطاف پذیری بالا و قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. این محصول دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا وزن 136 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. بنابراین برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده خواهد بود. جهت خرید تخت بادی یک نفره فایبرتک اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
4.4 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...