تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64157

از {{model.count}}

intex 64157 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64157 اینتکس تولید کننده انواع محصولات بادی می باشد، تخت بادی، تشک بادی، مبل بادی و کاناپه بادی از سری محصولات ساخته شده توسط اینتکس می باشد، این تخت بادی دارای پمپ باد سرخود، تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم و رویه ساخته شده از جیر، برای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64157 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64157 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان تشک بادی و تخت بادی می باشد و محصولات متنوع با ابعادهای مختلفی را تولید کرده است، این تخت خواب بادی دارای ابعادی برابر با 99 سانتی متر به عرض، 191 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 36 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تخت بادی یک نفره می باشد. این تخت بادی از جدیدترین محصولات بادی اینتکس است که در ساخت آن از بهترین متریال استفاده کرده است.جنس بدنه این تخت بادی از پی وی سی با روکش جیر استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به متریال استفاده شده در ساخت این تحت بادی یک نفره اینتکس و همچنین ابعاد ذکر شده، این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم است که به راحتی یک نفر می تواند از این محصول استفاده کند.

برای باد کردن تخت بادی، اینتکس بر روی آن یک عدد پمپ باد با اتصال USB قرار داده است که به بسیار کاربردی می باشد و از طریق اتصال به پاور بانک، لپ تاپ و انواع درگاه های USB انرژی خود را تامین میکند، شایان ذکر است که این پمپ باد دو کار است، تخت شما را باد کرده و در صورت نیاز باد آن را خالی میکند. به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز تبیعه شده است که به با استفاده از آن می توانید تخت بادی را حمل کنید. برای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64157 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


تخت بادی یک نفره اینتکس مدل دو رنگ، یکی از جدید ترین تخت خواب بادی مقرون به صرفه و با کیفیت مناسب برای استفاده در منزل، ویلا و باغ بوده که با هزینه کمتر نسبت به انواع تخت خواب فلزی و چوبی فضایی راحت را برای خواب و استراحت های سطحی فراهم می سازد. این محصول بر خلاف انواع تشک بادی از پمپ باد برقی برخوردار بوده تا محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کرده و از باد تخلیه کند. داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، وزن و حجم کم و امکان استفاده برای سنین مختلف از خصوصیت هایی بوده که این محصول را نسبت به مدل های غیر بادشو خود متفاوت ساخته است. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این تخت بادی اینتکس خواهیم پرداخت...

تخت بادی 2 نفره اینتکس

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده به صورت مستطیلی و مشابه مدل های دیگر خود می باشد. در این مدل از ساختار فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه استفاده شده که علاوه بر دفع فشار های وارد شده توسط باد و وزن افراد باعث ایجاد ثبات بالا در سطح رویه خواهد شد در نتیجه هنگام استفاده از این تخت هیچ فرو رفتگی در سطح رویه مشاهده نخواهد شد. رویه این تخت نیز به صورت مواج ساخته شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن، با عبور دادن جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. پمپ باد برقی تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه اصلی نیز مهمترین ویژگی این کالا بوده که نه تنها امکان پمپاژ هوا بلکه عمل مکش باد را نیز با برق شهری انجام می دهد.

جنس و متریال تخت بادی

جنس بدنه اصلی تخت بادی 1 نفره اینتکس از پلاستیک PVC با دوام بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل برای کف و دیواره ها استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخیم ایجاد کند. این متریال در برابر برخورد آب و نور سطحی آفتاب مقاوم بوده و در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و استفاده صحیح از آن می تواند تا چند سال به راحتی طول عمر داشته باشد. از خصوصیت های مهم در متریال این تخت می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر به منظور حمل راحت و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

تخت بادی ضد تعریق اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که می تواند یک نفر در سنین بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. با توجه به ابعاد و نوع جنس بدنه ذکر شده تحمل وزن این کالا به 120 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و دارای وزن 4 کیلوگرمی خواهد بود بنابراین برای حمل راحت تر آن یک ساک حمل مخصوص در نظر گرفته شده است.

در پایان...

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد برقی سرخود از جدید ترین تخت خواب بادی فایبرتک و مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای داشتن خوابی راحت در منزل و ویلا تولید گشسته است. این محصول دارای کیفیت مناسب نسبت به قیمت خود بوده و به راحتی قابل راه اندازی و جمع شدن در حجم کوچک خواهد بود. برای خرید تخت بادی اینتکس می توانید به روش اینترنتی و تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۲۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۴ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
دارای ساک حمل
پمپ باد USB

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...