تخت بادی

تخت بادی کودک اینتکس مدل 66814

از {{model.count}}

Intex 66814 baby air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی کودک اینتکس یکی از جدید ترین و شیک ترین تخت خواب بادی کودکان زیر 6 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و وزنی سبک با حجم کم در حالت جمع شده دارد. از ویژگی های مهم آن می توان به داشتن تکیه گاه بادشو سرخود و یک تشک بادی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی اشاره نمود. همچنین از لوازم جانبی همراه آن می توان به پمپ باد دستی و یک ساک حمل اشاره کرد.

تخت بادی کودک اینتکس مدل خرسی، یکی از جدید ترین تخت خواب بادی 2023 تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای خواب و استراحت کودکان زیر 6 سال عرضه شده است. این محصول دارای ساختار بدنه حفاظ دار بوده و از دیواره های بادشو برای جلوگیری خروج کودکان از تخت در زمان خواب خواهد شد. مهم ترین ویژگی ها در طراحی و ساختار بدنه داشتم تیکه گاه بادشو طرح خرس بوده که این محصول را علاوه بر خواب به محصولی پر کاربرد برای مطالعه و تماشای تلویزیون تبدیل کرده است. همچنین قابلیت جدا شدن تشک داخلی باعث شده تا امکان استفاده از تشک را به صورت مجزا داشته باشید.

جنس بدنه تخت کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر بوده که بدنه ای با ضخامت مناسب ایجاد کرده است. این متریال قابلیت پاک سازی آسان را داشته و به دلیل انعطاف بالای خود می تواند در ابعاد کوچکی جمع شود بنابراین با داشتن وزن بسته بندی 4.1 کیلوگرمی و ساک حمل به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. تخت خواب بادی کودک دارای ابعاد باد شده (طول: 132 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر، ارتفاع: 10 سانتی متر "ارتفاع تشک داخلی") بوده و می تواند تا مقدار 60 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. جهت راه اندازی این تخت اینتکس می توان از پمپ باد دستی قرار داده شده در پکیج استفاده نمود. برای خرید تخت بادی کودک اینتکس مدل 2023 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را نهایی کنید.


تخت بادی کودک اینتکس با طرح خرسی، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین تخت خواب بادی برای سنین زیر 6 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول که طراحی ظاهری جذاب و کودک پسندانه ای داشته از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردار می باشد به همین دلیل بهترین گزینه برای استراحت و خواب کودکان در منزل، مهد کودک ها و حتی استفاده در ویلا و باغ خواهد بود. این محصول ویژگی های جدید و پر کاربردی در خود داشته که باعث راحتی استفاده از این تخت کودک خواهد شد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای خریداران باشد...

تخت بادی کودک اینتکس

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت مستطیلی بوده که شامل یک تکیه گاه بادی متصل به بدنه اصلی با طرح خرس می باشد از همین رو نه تنها فضایی مناسب برای خواب ایجاد کرده بلکه برای مطالعه، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای قابل استفاده خواهد بود. سطح رویه بدنه شامل یک تشک بادی مجزا بوده که می توانید از بدنه اصلی جدا کرده و به صورت مجزا استفاده کنید. سطح رویه این تشک به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای کودکان شود. بدنه اصلی و تشک داخلی هر کدام توسط یک دریچه هوای مجزا و به وسیله انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شوند. این نوع پمپ های باد را می توانید از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کنید.

جنس و متریال تخت بادی

جنس و متریال ساخت تخت بادی پشتی دار کودک از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. سایر قسمت های بدنه که روکش وینیل داشته از قابلیت ضد آب بودن و پاک سازی راحت و سریع بهره مند خواهد بود. این متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا در ابعاد و حجم کمتری جمع شود به همین دلیل حمل آن را راحت تر کرده است. همچنین وجود خصوصیت مهمی همچون قابلیت تعمیر سبب شده تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد. دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و با توجه به مقدار تحمل وزن تخت از آن برای فرزندان خود استفاده نمایید تا در صورت رعایت این دو مورد تخت بادی مورد نظر طول عمر بیشتری داشته باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی 1 نفره کودک اینتکس برابر با (طول: 132 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر، ارتفاع: 10 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 60 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. ارتفاع ذکر شده تنها برای قسمت نشیمنگاه و سطح رویه بوده بنابراین ارتفاع تکیه گاه تخت به حدود 50 سانتی متر می رسد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.1 کیلوگرمی عرضه می شود از همین رو با توجه به داشتن حجم کم به راحتی و با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود.

در پایان...

تخت بادی کودک اینتکس مدل طرح خرسی یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین تخت خواب بادی کودکان بوده که با طراحی متفاوت خود در میان پر فروش ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب قرار گرفته است. این محصول بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای استراحت های کوتاه مدت، خواب و تفریحات در منزل و مهد کودک ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. برای خرید تخت بادی کودک می توانید به روش اینترنتی، حضوری و تلفنی اقدام کنید.

طول
۱۳۲ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۰ سانتی متر
تحمل وزن
۶۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۴.۱ کیلوگرم
پمپ باد
دستی
سایر ویژگی ها
دارای رویه ضدتعریق
دارای پمپ باد دستی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...