تخت بادی

تخت بادی کودک اینتکس مدل ۶۶۸۱۰

از {{model.count}}

Intex inflatable baby bed model 66810

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی کودک اینتکس مدل ۶۶۸۱۰ یک محصول ایده آل برای افرادی که نیاز به یک تخت خواب بادی کوچک برای فرزندان خود دارند که در منازل خود استفاده نموده و در صورت نیاز بتوانند به راحتی آن را جابجا نمایند. رویه مخمل، تشک جدا از بدنه و به همراه داشتن پمپ باد دستی را می توان از ویژگی های این محصول به شمار آورد.

تخت بادی کودک اینتکس مدل ۶۶۸۱۰ یک محصول با کیفیت و پرکاربرد از شرکت اینتکس می باشد که به سبب استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین ساختار استاندارد، بسیاری از والدین از این محصول به عنوان تخت خواب دائمی کودکان خود استفاده می نمایند. استفاده از پی وی سی و روکش جیر ضد حساسیت در قسمت رویه محصول سبب این شده است تا کودکانی که پوست های حساس به رویه های تخت دارند نیز به راحتی از این محصول استفاده نموده و مشکلاتی از قبیل مشکلات پوستی یا تنفسی در این محصول دیده نخواهد شد.

 بخش های کناری و کف این تخت خواب بادی کودک نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است البته با این تفاوت که در بخش زیرین تخت، از مخمل استفاده نشده است و همین امر سبب مقاومت محصول در برابر رطوبت و یا برخورد آب شده است. از دیگر مزایای این محصول می توان به ارتفاع ۲۵ سانتی متری تخت بادی اشاره نمود که به کمک تشک جداگانه و کوتاه تر از ارتفاع محصول که برای قسمت کف تخت بادی در نظر گرفته شده است، لبه هایی با ارتفاع مناسب مشاهده خواهید کرد که به امنیت بیشتر فرزندان شما کمک بسزایی خواهد نمود. در این بین باید به پمپ باد دستی همراه محصول نیز اشاره نمود که می تواند به شما کمک کند تا به راحتی محصول را باد نمایید و البته مزیت این پمپ های دستی به نسبت پمپ های برقی، باد کردن محصول به میزان دلخواه است. 

این تخت بادی مناسب برای کودکان تا سن ۸ سال بوده و به کمک وزن کم می توانید به راحتی محصول را جابجا نموده و از آن در مسافرت های خود استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر درباره این تخت خواب بادی کودک را می توانید از مشاورین فروش نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس دریافت نموده و با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


تخت بادی کودک اینتکس یکی از معدود تخت خواب بادی مخصوص سنین زیر 6 سال بوده که برای ایجاد فضایی بسیار راحت برای خواب در منزل، مهد کودک ها، مسافرت و حتی فضای باز توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این تخت بادی 1 نفره در واقع طراحی متفاوتی نسبت به بسیاری از تخت بادی عرضه شده داشته که امکان استفاده برای سنین خردسالان را نیز فراهم ساخته است. این محصول همیشه به دلیل نوع ساختار بدنه خود و مزیت هایی که داشته از فروش بالایی برخوردار بوده است. با توجه به داشتن حجم و وزن کم امکان جا به جایی و حمل آن بسیار راحت بوده تا در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا حمل شود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای خریداران باشد...

تخت بادی کودک اینتکس

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی و ساختار بدنه تخت خواب بادی کودک همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده به صورت مستطیلی با دیواره های بادشو می باشد. این دیواره ها مانع از خروج ناگهانی فرزندان شما در زمان خواب از تخت شده در نتیجه فضایی امن برای خواب ایجاد خواهد کرد. در داخل بدنه یک تشک بادی مجزا قرار داده شده که به صورت جداگانه راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین می توانید هم داخل بدنه اصلی و هم به صورت مجزا از این تشک برای کودکان خود استفاده کنید. قسمت رویه این تشک به صورت مشبک طراحی شده تا با پوشش بهتر اعضای بدن محل راحت برای خواب ایجاد کرده و در نهایت با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای کودکان شود. برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ باد دستی کوچک همراه این کالا استفاده کنید. این پمپ باد نه تنها برای راه اندازی این تخت اینتکس بلکه برای تمامی محصولات بادی کاربرد خواهد داشت.

تخت بادی دو کاره کودک

تخت خواب بادی کودک اینتکس

جنس بدنه و متریال تخت بادی

جنس بدنه که مهمترین ویژگی در تولید انواع محصولات بادی بوده در این تخت نیز مورد توجه قرار می گیرد. تخت بادی ضد تعریق کودک بدنه ای ساخته شده از پلاستیک PVC داشته که از دو نوع روکش وینیل و جیر برای قسمت بیرونی آن استفاده شده تا ضخامت بدنه را افزایش دهد. از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها به کار برده شده که باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب می شود. سایر قسمت های بدنه از جمله کف تخت نیز روکش وینیل برای مقاوم بودن در برابر برخورد آب دارد. از خصوصیت های اصلی این نوع متریال می توان به داشتن وزن سبک، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

تخت بادی کودک ارزان اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 168 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 70 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. ارتفاع ذکر شده برای دیواره این تخت بوده بنابراین ارتفاع مفید تشک داخلی به 10 الی 15 سانتی متر می رسد. تخت کودک در یک پکیج به همراه پمپ باد خود بسته بندی شده و با وزن 4 کیلوگرمی عرضه می شود.

تخت بادی 1 نفره کودک

در پایان...

تخت بادی کودک اینتکس یکی از کاربردی ترین و سبک ترین تخت خواب بادی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که فضایی بسیار راحت برای خواب در منزل، فضای باز و مسافرت ها ایجاد می کند. این محصول به راحتی توسط پمپ باد خود راه اندازی شده و با توجه به داشتن رویه جیر فضایی نرم و ضد تعریق را ایجاد می کند. برای خرید تخت بادی یک نفره کودک اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
۱۶۸ سانتی متر
عرض
۱۰۷ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی و روکش جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۴ کیلوگرم
پمپ باد
دستی
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...