تشک بادی داخل ماشین

تخت بادی صندلی عقب خودرو مدل 6025

از {{model.count}}

Airbed inside the car model 6025

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی صندلی عقب خودرو به عنوان یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین تخت بادی قابل استفاده در داخل انواع ماشین های ایرانی و خارجی همراه با دو بالش بادی مجزا و یک پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت پمپاژ و مکش هوا در نمایندگی اینتکس

تخت بادی صندلی عقب خودرو یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تخت بادی و تشک بادی صندلی عقب انواع خودرو های ایرانی و خارجی بوده که جهت استفاده در سفر های طولانی مدت از آن استفاده می شود. در واقع تخت صندلی عقب ماشین متفاوت ترین تخت بادی تولید شده به دلیل نوع طراحی و ساختار خود محسوب می شود به همین دلیل مانند سایر تخت بادی و تشک بادی موجود در بازار کاربرد نخواهد داشت. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که در اصل فضای خالی موجود در صندلی عقب را پر کرده و سطحی یکدست فراهم می سازد تا محلی راحت برای نشستن و حتی دراز کشیدن داشته باشید.

زمانی از این محصول در داخل ماشین استفاده شده که توسط خودروی خود سفر های طولانی را انجام داده و برای استراحت در مکان های مختلف و در داخل ماشین این تخت صندلی عقب بسیار کاربردی خواهد بود. دو پایه بادشو به بدنه اصلی متصل شده که فضای خالی قرار گیری پا در صندلی عقب را پوشش داده و یک تشک با رویه مواج در قسمت فوقانی قرار گرفته که هر کدام توسط دریچه های باد مجزا راه اندازی می شوند. برای راه اندازی این تخت داخل ماشین می بایست آن را به صورت صحیح روی صندلی عقب پهن کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید تا شکل کامل را همزمان با پر کردن فضا های خالی به خود بگیرد.

از مهم ترین ویژگی ها در طراحی و ساختار بدنه می توان به رویه مواج آن جهت پوشش اعضای بدن و همچنین عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا اشاره کرد. همچنین رویه مواج در جلوگیری از لیز خوردن افراد هنگام استراحت روی آن جلوگیری خواهد کرد. برای راه اندازی و باد زدن به این کالا کافیست از پمپ باد فندکی دو کاره همراه این تخت بادی استفاده نمایید. این پمپ باد با برق ماشین کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را با قدرت مناسبی انجام می دهد تا در نتیجه در زمان مصرف کنندگان صرفه جویی شود.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای این تخت بادی داخل ماشین از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش طرح چرم و جیر یا همان مخمل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است تا ضخامت لازم را نیز داشته باشد. این نوع متریال با وجود ضخامت مناسب خود انعطاف پذیری بالایی نیز داشته به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت. استفاده از روکش جیر یا همان مخمل تنها در قسمت رویه بوده که محلی نرم و راحت برای استراحت ایجاد کرده است.

سایر قسمت های بدنه اصلی را نیز روکش طرح چرم از نوع پی وی سی تشکیل داده است. این متریال در تمامی تشک بادی و تخت بادی صندلی عقب خودرو استفاده شده زیرا از وزن سبکی برخوردار است. از طرفی مقاوم بودن این نوع جنس بدنه در برابر برخورد آب و همچنین نور آفتاب باعث افزایش طول عمر آن شده است. دیگر خصوصیت مهم در این نوع متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. این عمل توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی صورت گرفته تا محصول مورد نظر را از حالت یک بار مصرف بودن خارج سازد.

همراه این کالا دو بالش بادی مجزا قرار داده شده که توسط پمپ باد همراه این تخت قابل راه اندازی بوده که برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان بسیار موثر خواهد بود. جهت حمل راحت و با نظم بیشتر برای این کالا یک ساک حمل دستگیره دار در نظر گرفته شده تا نیازی به حمل با جعبه بسته بندی نباشد. برای خرید تخت بادی صندلی عقب خودرو کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
4 کیلوگرم
پمپ باد
فندکی دو کاره
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات
دارای ساک حمل
دارای دو عدد بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...