تخت بادی

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل 64477

از {{model.count}}

intex 64477 two person Medical air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس با رویه فوم دار یکی از با کیفیت ترین و بهترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس به همراه ساختار داخلی فایبرتک مناسب برای استفاده تمامی بازه سنین از جمله بیماران عضلانی و استخوانی. دارای پمپ باد برقی دو کاره و ساک حمل مخصوص عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تخت بادی دو نفره طبی با رویه فوم دار یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه شده است. این تخت بادی طبی اینتکس در واقع از نظر ساختار رویه کاملا با سایر مدل های تولید شده متفاوت بوده زیرا که از یک لایه فومی بسیار نرم و راحت برخوردار است. به دلیل استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه استحکام تخت افزایش یافته و کاملا از فرو رفتن سطح رویه جلوگیری کرده است از همین رو رویه ای با ثبات بالا ایجاد کرده تا خاصیت کامفورت و طبی بودن را به ارمغان آورد. این قابلیت، استفاده از این تخت بادی اینتکس را برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند مفید تر و کاربردی تر کرده است.

این محصول دارای یک پمپ باد برقی جدید متصل شده روی دیواره افقی بدنه اصلی بوده که علاوه بر پمپاژ هوا با توان بالا، عمل مکش باد را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد تا در نتیجه امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته و توسط ساک حمل مخصوص خود در مسافرت ها نیز حمل کنید. تخت بادی فوم دار دو نفره اینتکس همچون مدل های مشابه ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف استفاده شده است تا بدنه ای با ساختار ضخیم ایجاد کند. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف بالا بوده و از طرفی به دلیل مقاوم بودن در برابر آب قابلیت شستشوی راحت دستی را خواهد داشت.

ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای می دهد. با توجه به استحکام بسیار خوب بدنه اصلی تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است. جهت خرید تخت بادی دو نفره طبی و فوم دار اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر فوم دار
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
10.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه فوم دار و طبی
دارای ویژگی ضد تعریق
مناسب برای بیماران
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...