تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69075

از {{model.count}}

bestway 69075 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69075 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تخت بادی دارای پمپ سرخود، ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر، برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69075 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69075 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده اس، عمده محصولات تولید شده توسط این برند دارای جنبه تفریحی می باشد، اما برخی محصولات این برند در دسته بندی خواب و استراحت قرار می گیرد که تخت بادی و تشک بادی جز این موارد هستند. تخت بادی یک محصول بادی پر طرفدار می باشد که در منزل، محل کار و یا مسافرت قابل استفاده می باشد.

تخت بادی ها در ابعاد های مختلفی ساخته شده اند که عمدتا به دو ابعاد کلی تقسیم می شوند. تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره، که این مدل دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که در دسته بندی تخت بادی دو نفره قرار می گیرد. این تخت بادی دارای تحمل وزنی برابر با 350 کیلوگرم است که به راحتی دو نفر می توانند بر روی آن بخوابند و استراحت کنند. بدنه این تخت بادی از پی وی سی ساخته شده است که روکش آن از جنس جیر می باشد، روکش جیر این محصول دارای ساختاری مواجی شکل است که تخت بادی را ضد تعریق میکند، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای کیفیت ساخت بی نظیر و همچنین ضد بو و ضد حساسیت است.

برای استفاده راحت از این محصول بست وی بر روی آن یک عدد پمپ باد برقی قرار داده است که برای باد کردن تخت بادی می توانید از آن استفاده کنید و همچنین پمپ قرار گرفته شده بر روی این محصول دو حالته می باشد و می توانید از این طریق باد داخل تخت بادی را خالی کنید، برای باد کردن این محصول از طریق پمپ باد برقی تعبیه شده بر روی آن 5 دقیقه زمان میبرد، با خرید محصول به راحتی می توانید آن را در چادر مسافرتی خود استفاده کنید و در کمپینگ و مسافرت خود خوابی راحت را تجربه کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69075 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69075 یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به دلیل داشتن راحتی بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه خود به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی در منزل، ویلا و حتی محل کار مورد استفاده قرار می گیرد تا فضایی مناسب برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. تخت بادی محصولی پر فروش و پر طرفدار در زمینه استراحت و خواب محصولات بادی محسوب شده و تاکنون طرفداران زیادی را به خود به دلیل داشتن ویژگی قابل حمل بودن، داشتن وزن سبک و راه اندازی سریع جذب کرده است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا به بررسی آن خواهیم پرداخت...

تخت بادی برزنتی

طراحی و ساخت تخت بادی

اصل اولیه و مهم در طراحی و ساختار بدنه این تخت بادی 2 نفره بست وی استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه اصلی بوده که فشار های ناشی از باد و وزن افراد را به خوبی تحمل کرده و با ایجاد ثبات بالا در قسمت رویه خاصیت طبی بودن را برای این کالا به ارمغان آورده است بنابراین استفاده از این تخت نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی مفید خواهد بود. رویه این محصول نیز به صورت مواج و مشبک طراحی شده به گونه ای که بدون وارد کردن فشار به اعضای بدن جریان هوا را نیز از خود عبور داده تا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. جهت راه اندازی این تخت بادی بست وی می توانید از پمپ باد برقی تعبیه شده در دیواره افقی بدنه استفاده کنید. پمپ بادی که قابلیت مکش باد نیز داشته و با برق شهری کار می کند.

تخت بادی 2 نفره برزنتی

جنس و متریال تخت بادی

جنس و متریال مهمترین ویژگی در تولید انواع محصولات بادی و انواع تخت خواب بادی محسوب می شود به همین دلیل در این محصول نیز دقت بالایی به آن شده است. استفاده از پلاستیک PVC با دوام برای این تخت با دو نوع روکش جیر و وینیل بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده تا مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد. به کار بردن از روکش جیر برای سطح رویه محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و تاثیر بسزایی نیز در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و با استفاده از ساک حمل به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. داشتن قابلیت تعمیر نیز از دیگر خصوصیت های کاربردی و مهم در نوع جنس بدنه آن محسوب می شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

تخت بادی طبی دو نفره بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی دو نفر را در سنین بزرگسال در خود جای دهد. با توجه به ابعاد و نوع متریال، تحمل وزن این کالا به 350 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای این تخت می باشد. البته در صورتی که باد زیاد به این تخت زده شود (توسط انواع پمپ باد دستی مجزا)، به دلیل فشار بیشتر وارد شده روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن ذکر شده کاسته خواهد شد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 8 کیلوگرمی عرضه می شود.

لوازم جانبی تخت بادی

در پایان...

تخت بادی 2 نفره طبی و ضد تعریق بست وی از بهترین و با کیفیت ترین تخت بادی خانگی و ویلا عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس شناخته شده که با داشتن قیمتی مقرون به صرفه نسبت به مدل های غیر بادی از فروش مناسبی برخوردار بوده است. برای خرید تخت بادی دو نفره کامفورت بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۳۵۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۸ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضدآب
دارای ساک حمل
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...