تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69050

از {{model.count}}

bestway 69050 2 person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69050 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند بست وی، دارای ابعادی برابر با 152×203×46 مناسب برای استفاده دو نفر، کیفیت ساخت بالا، جنس رویه پی وی سی با روکش جیر، دارای پمپ باد سرخود، برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 69050، تخت بادی یکی از پر طرفداترین محصولات بادی می باشد، از تخت بادی در منزل، محل کار و مسافرت می توانید استفاده کنید و خوابی راحت را تجربه کنید. این تخت خواب بادی دارای ابعادی برابر با 152 سانتی متر به عرض، 203 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد، ارتفاع این تخت بادی خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد و البته به راحتی می توانید این تخت بادی را در چادر مسافرتی و یا در اتاق خواب و یا هر مکانی قرار دهید و از آن استفاده کنید. از مزایای تخت بادی می توان به قابلیت جا به جایی آن اشاره کرد که به راحتی در صورت عدم استفاده می توانید آن را جمع آوری کرده و چون حجم بسیار کمی دارد و فضای کمی را اشغال میکند در هر مکانی قرار دهید و فقط در صورت استفاده آن را باز کرده باد کنید که نسبت به تخت های کلاسیک یک مزیت به حساب می آید.

جنس بدنه این تخت بادی از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین به دلیل رویه مواجی شکل بودن کاملا ضد تعریق می باشد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است، همچنین قابلیت تعمیر مجدد دارد، البته این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 273 کیلوگرم می باشد و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد. برای استفاده راحت تر از این محصول، شرکت بست وی بر روی آن یک عدد پمپ باد برقی قرار داده است که به راحتی می توانید تخت بادی خود را باد کرده و یا باد آن را در صورت لزوم خالی کنید. این تخت بادی دو نفره بست وی در رنگ کرم تولید شده است که رنگ بسیار خاص و شیکی است، برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی می تونید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی دوکاره
دارای ساک حمل
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...