تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67708

از {{model.count}}

Bestway double inflatable bed model 67708‌

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67708 یکی از محصولات با کیفیت و محبوب شرکت بست وی می باشد که دارای ویژگی های منحصربفردی می باشد که از جمله آن می تواند به تحمل وزن بالا، پمپ باد برقی با امکان اتصال به وای فای و رویه کاملا طبی توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. اطلاعات تکمیلی درباره محصول را می توانید در قسمت توضیحات و مشخصات مشاهده نمایید.

تخت بادی دو نفره بست وی یکی از محصولات با کیفیت شرکت bestway می باشد که به سبب داشتن رویه ای با کیفیت ساخت بالا و همچنین لایه های داخلی فایبرتک، این تخت خواب بادی را به یک محصول کاملا طبی تبدیل نموده است. بخش رویه این محصول از پی وی سی جیر تهیه شده است تا علاوه بر طبی بودن قابلیت ضد تعریق بودن را نیز به محصول ببخشد و بتوانید ساعات طولانی مدت بر روی این تخت بادی به استراحت بپردازید. دیواره های عمودی ابریشمی نیز سرتاسر در داخل تخت بادی کشیده شده اند که این ویژگی نیز به طبی بودن و همچنین افزایش تحمل وزن محصول کمک بسزایی نموده است.

بخش کناری این تخت بادی ۲ نفره و بخش کف آن از PVC چرمی تشکیل شده است و به طور کامل ضدآب می باشند و شما می توانید از این محصول بدون نگرانی بروز مشکل در رابطه با رطوبت و یا نفوذ آب به داخل محصول در هر مکانی استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی می توان به بالش سرخود قرار داده شده در بالای تخت اشاره نمود که این ویژگی شما را از حمل بالش مجزا بی نیاز خواهد کرد. وزن کم این تخت خواب بادی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به راحتی از این محصول در مسافرت های خود استفاده نمایید که البته در این بین باید به ساک حمل مخصوص آن نیز اشاره نمود که به حمل این محصول کمک بسزایی نموده است.

از دیگر نقاط مثبت این تخت بادی می توان به پمپ باد منحصربفرد آن اشاره نمود که قابلیت شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی شما را خواهد داشت و این ویژگی به کمک درگاه US‌B تعبیه شده امکان پذیر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های این پمپ باد، قابلیت کنترل توسط گوشی موبایل شما می باشد که با اتصال تخت بادی به یک مودم، می توانید تخت بادی خود را از خارج از منزل کنترل نموده و در مواقع مورد نیاز و قبل از رسیدن به منزل این تخت خواب را باد نمایید تا در زمان صرفه جویی کنید. این محصول توسط شرکت مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس عرضه شده است و می توانید اطلاعات بیشتر درباره این محصول را با تماس با مشاورین این فروشگاه دریافت نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴2 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
7 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
پمپ باد با قابلیت اتصال به مودم
پمپ باد دارای تایمر
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...