تخت بادی

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس مدل 64485

از {{model.count}}

intex 64485 tarpaulin 2 person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس با طراحی و پمپ باد برقی جدید از بهترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. این تخت بادی اینتکس خاصیت طبی و ضد تعریق بودن را داشته از همین رو بهترین گزینه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز محسوب می شود. از ویژگی های دیگر آن می توان به رویه جیر و نرم، ساختار داخلی فایبرتک با استحکام بالا و همچنین داشتن یک ساک حمل مخصوص اشاره کرد.

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس با پمپ باد برقی جدید از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این محصول در واقع در دو مدل مشابه هم تولید شده که تنها تفاوت میان آنها در ولتاژ کاری پمپ باد می باشد. این مدل دارای پمپ باد برقی 110 ولت بوده از همین رو سفارش اروپا محسوب می شود. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که مدل 2 نفره بزرگ محسوب می شود زیرا این تخت خواب بادی اینتکس با عرض 137 سانتی متر نیز تولید می شود. با توجه به کیفیت ساخت بالای بدنه تحمل وزن این کالا به 273 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد.

تخت خواب بادی برزنتی اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه، روکش برزنتی برای دیواره ها و از روکش وینیل برای قسمت کف استفاده شده از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این متریال به راحتی قابل شستشو بوده و از قابلیت تعمیر برخوردار است تا در صورت وارد شدن آسیب به هر نقطه ای از بدنه قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. از مهمترین ویژگی ها در ارگونومی ساخت این تخت می توان به ساختار داخلی فایبرتک اشاره کرد. این نوع طراحی صورت گرفته خاصیت طبی بودن را برای این محصول به همراه دارد. از طرفی رویه مواج و ضد تعریق آن نیز در راحتی افراد بسیار تاثیر گذار بوده است. برای خرید تخت بادی دو نفره برزنتی با پمپ 110 ولت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه طبی و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...