تخت بادی

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس مدل 64484

از {{model.count}}

intex 64484 two person tarpaulin airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره برزنتی با پمپ باد برقی 220 ولت یکی از با کیفیت ترین تخت بادی خانگی با روکی برزنتی در دیواره ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای پمپ باد برقی جدید و دوکاره به همراه ساک حمل بوده و با توجه به ساختار داخلی فایبرتک خود خاصیت طبی بودن را فراهم می سازد. علاوه بر این رویه مواج و ضد تعریق خود نیز به مزیت های این محصول افزوده است.

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس با عرض 137 به همراه پمپ باد برقی متصل به بدنه از نوع 220 ولتی، مدل مشابه تخت خواب بادی برزنتی 64483 بوده که تنها از نظر ولتاژ کاری پمپ باد متفاوت هستند از همین رو این مدل برای سفارش آسیا و خاورمیانه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. از مهمترین ویژگی ها در طراحی بدنه می توان به ساختار داخلی فایبرتک برای ایجاد استحکام بیشتر و فراهم ساختن خاصیت طبی در قسمت رویه اشاره کرد بنابراین این محصول برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود. رویه مواج و ضد تعریق این تخت بادی 2 نفره برزنتی نیز از مزیت های بزرگ این کالا محسوب می شود.

تخت بادی اینتکس برزنتی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که مدل کوچکتر یک تخت خواب بادی دو نفره محسوب می شود اما با این حال به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به تحمل وزن 240 کیلوگرمی خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی بابت استفاده از این محصول راحت خواهد بود. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه، روکش برزنتی برای دیواره ها و از روکش وینیل برای قسمت کف استفاده شده بنابراین بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این متریال خصوصیت هایی همچون داشتن قابلیت تعمیر و شستشوی آسان داشته و به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار بگیرد. برای خرید تخت بادی دو نفره برزنتی با عرض 137 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
پمپ باد دوکاره جدید (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل
دارای خاصیت طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...