تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 67767

از {{model.count}}

intex 67767 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس با ارتفاع کوتاه یکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استراحت و خواب در منزل و حتی محل کار بوده توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این تخت خواب بادی دارای خاصیت طبی و ضد تعریق بوده و از یک پمپ باد برقی جدید دو کاره بهره مند می باشد.

تخت بادی دو نفره اینتکس با عرض 137 سانتی متر یکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور استراحت و خواب در منزل و محل کار عرضه شده است. این محصول در میان انواع تخت بادی با ارتفاع کوتاه قرار گرفته که نسبت به یک تشک بادی با ارتفاع بلند تنها چند سانتی متر تفاوت خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه مدل های قدیمی تر خود بوده با این تفاوت که از ساختار فایبرتک در داخل بدنه و یک پمپ باد برقی جدید دو کاره با امکان پمپاژ و مکش باد بهره مند است از همین رو طول عمر بالایی را فراهم ساخته است. استفاده از رویه مواج و ضد تعریق در کنار ثبات بالای رویه باعث ایجاد راحتی بیشتر برای افراد و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه شده به همین دلیل خاصیت طبی بودن را نیز به ارمغان آورده است از همین رو برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود.

جنس بدنه اصلی از متریال پلاستیک PVC با روکش جیر ساخته شده که بدنه ای ضخیم و مقاوم را ایجاد کرده است. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا بوده از همین رو امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت. از ویژگی های پر مزیت این متریال می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. به دلیل استفاده از رویه جیر در این تخت خواب بادی خانگی بدنه نرم و راحت جهت خواب ایجاد کرده تا نیازی به استفاده از ملحفه مجزا نباشد. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس مدل جدید کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7.4 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...