تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64478

از {{model.count}}

intex 64478 inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس محصولی خاص و منحصر به فرد از سری محصولات بادی شرکت اینتکس که از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و در لیست محصولات پر فروش این شرکت قرار دارد. در ادامه مطلب می توانید مشخصات بیشتری از این تخت بادی 2 نفره را مشاهده بفرمایید.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64478 از دیگر محصولات بادی پر فروش و بسیار با کیفیت شرکت intex می باشد که از طراحی بدنه ی بسیار زیبایی بهره مند است. طراحی بدنه این تخت بادی 2 نفره به گونه ای بوده که از رنگ بسیار خوبی برخوردار است و به راحتی با انواع دکوراسیون های درون منزل ست می شود. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیلی شکل می باشد و دارای رنگ بدنه ی کرم است. این محصول از مزیت های متعددی نسبت به تخت خواب های ثابت برخوردار بوده که یکی از آن مزیت ها دارا بودن قابلیت حمل و جابجایی می باشد که این امر به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه ای که اراده کردید می توانید تخت را با خود به مکانی دیگر منتقل کنید.

 ابعاد بسته بندی این تخت نیز بسیار کم حجم بوده و با وجود یک عدد ساک حمل که درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است کار جابجایی تخت بادی را برای شما بسیار آسان می کند. این تخت بادی دو نفره اینتکس محصول سال 2020 شرکت intex بوده و از تکنولوژی FiberTech برخوردار می باشد. این تکنولوژی ساختار تخت خواب های بادی را به صورت کلی تغییر داد و با اضافه نمودن تعدادی لایه ی عمودی درون تخت، محصول را از حالت تمام بادی درآورده و مانع از فرو رفتگی تخت به هنگام قرار گرفتن افراد بر روی آن می شود. این محصول نیز همانند سایر محصولات بادی دیگر در دنیا تولید شده از PVC بوده و مقاومت بسیار خوبی را در برابر فشار دارا می باشد. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات با مشاورین مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.


تخت بادی دو نفره اینتکس با رویه فومی، از معدود تخت خواب بادی با طراحی رویه ساده و بدون داشتن حالت مواج و مشبک بوده که به عنوان یکی از راحت ترین تخت بادی اینتکس در میان مصرف کنندگان شناخته می شود. این محصول که طی چند سال با ظاهری مشابه تولید شده در آخرین مدل خود یعنی سال 2022 با بدنه دو رنگ عرضه شده و از فوم و ساختار داخلی مقاوم تری بهره مند شده است. این محصول جایگزینی بسیار خوب، سبک و کمجا برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی محسوب شده که در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آن جهت آشنایی بیشتر خواهیم پرداخت...

تخت بادی اینتکس

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی بدنه تخت بادی فوم دار اینتکس کاملا مشابه با مدل های دیگر موجود در بازار توسط برند اینتکس و یا بست وی بوده با این تفاوت که از رویه ای با ساختار ساده برخوردار است. قسمت رویه از یک لایه فوم ضخیم استفاده شده که با خاصیت بادشوندگی خود محلی بسیار راحت برای استراحت های طولانی مدت ایجاد خواهد کرد. 

تخت بادی فوم دار اینتکس

این محصول از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی خود برخوردار بوده تا در زمان استفاده مانع از فرو رفتن سطح رویه شود. همچنین برای راه اندازی سریع این تخت بادی می توانید از پمپ باد برقی متصل به بدنه استفاده کنید. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و علاوه بر عمل پمپاژ هوا قابلیت مکش باد با قدرت بالا نیز خواهد داشت.


تخت بادی الیاف دار اینتکستخت بادی اینتکس با پمپ برقی

جنس و متریال تخت بادی

جنس بدنه تخت بادی 2 نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی استفاده شده است. استفاده از روکش جیر برای سطح رویه مزیت هایی همچون تاثیر در کاهش تعریق افراد و ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب به همراه داشته بنابراین با توجه به ساختار فایبرتک در فضای داخلی قابلیت طبی بودن را به این تخت بخشیده است در نتیجه استفاده از آن برای بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که متریال به کار برده شده وزن سبک و انعطاف بسیار بالایی داشته بنابراین هنگام جمع کردن تخت، ابعاد کمی را به خود می گیرد تا توسط ساک حمل مخصوص خود در هر مکانی قابل حمل باشد.

تخت بادی 2 نفره طبی

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی رویه فومی اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و تا مقدار 272 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین استفاده از آن برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. این محصول در یک پکیج بسته بندی و با وزن 9 کیلوگرمی عرضه می شود. دقت داشته باشید که هر چقدر باد بدنه افزایش پیدا کند به دلیل فشار روی لایه های داخلی و درز ها از مقدار تحمل وزن نیز کاسته خواهد شد.

در پایان...

تخت بادی دو نفره اینتکس با روکش فومی و ساختار ساده، یکی از راحت ترین و بهترین تخت خواب بادی شرکت اینتکس بوده که دارای قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن می باشد بنابراین نه تنها برای افراد عادی بلکه برای استفاده بیماران نیز می توانید بسیار مفید باشد. برای خرید تخت بادی بیمار دو نفره اینتکس می توانید به ثبت سفارش کالای مورد نظر در سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی، محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
۲72 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...