تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64140

از {{model.count}}

intex 64140 twin person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس با ارتفاع 51 سانتی متر از بلند ترین تخت خواب بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس با ساختار رویه طبی و ضد تعریق بوده که جهت خواب و استراحت های طولانی مدت سنین بزرگسال توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تخت بادی دو نفره اینتکس با بدنه دو رنگ مدل 64140 یکی از انواع تخت خواب بادی با ارتفاع بلند تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در اتاق خواب و اتاق کار عرضه شده است. این محصول طراحی بدنه مشابه دیگر مدل های تخت بادی اینتکس داشته با این تفاوت که از لبه های بادی بزرگتر بهره مند است. این لبه ها در قسمت کف کاربرد خاص خود را دارند. زمان خواب روی این محصول از قسمت کف به دلیل فضای خالی موجود عمل هواگیری ایجاد شده و باعث جذب این تخت خواب روی زمین جهت جلوگیری از حرکت های اضافی خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی و ساختار بدنه استفاده از لایه های الیاف شمعی در داخل بدنه بوده که فشار های ناشی از وزن افراد و باد بدنه را به راحتی تحمل می کنند. این لایه ها باعث ایجاد سطحی مقاوم در قسمت رویه تخت شده تا علاوه بر جلوگیری از فرو رفتن آن هنگام استفاده خاصیت طبی بودن را برای افراد فراهم سازد از همین رو این تخت بادی را به یک تخت خواب طبی تبدیل کرده است. همچنین به دلیل طراحی مواج در قسمت رویه با عمل گردش هوا از تعریق بالای افراد به خوبی جلوگیری خواهد کرد. این تخت بادی بلند اینتکس دارای یک پمپ باد برقی دوکاره بوده که در دیواره افقی بدنه متصل شده است. توسط این پمپ باد می توان این محصول را در عرض چند دقیقه باد کرده و یا از باد خالی کنید.

تخت بادی با ارتفاع بلند اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال محسوب می شود. با توجه به دو نفره بودن و داشتن ساختار مقاوم تحمل وزن آن به 280 کیلوگرم می رسد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار وارد شده به لایه های داخلی و درز ها از مقدار تحمل وزن ذکر شده کاسته خواهد شد. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه جهت ایجاد محلی نرم و راحت و از روکش وینیل نیز برای دیواره ها و کف برای ضد شدن این تخت خواب استفاده شده است.

بدنه ای با ساختار دو لایه که بر خلاف ضخامت خود از انعطاف پذیری بالایی بهره مند بوده تا با جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر توسط ساک حمل مخصوص به خود در هر مکانی به راحتی حمل و جا به جا شود. برای خرید تخت بادی دو نفره ارتفاع بلند اینتکس کافیست به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64140، یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی 2 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان قابل استفاده می باشد. تخت بادی امروزه به یکی از پر کاربرد ترین وسیله برای استراحت و خواب تبدیل شده زیرا از ویژگی هایی همچون قیمت مناسب، قابلیت حمل، وزن و حجم کم جهت جا به جایی راحت، خاصیت طبی و ضد تعریق بودن و همچنین قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع بهره می برد از همین رو جایگزینی بسیار پر کاربرد برای انواع تخت خواب غیر بادی و غیر قابل حمل محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس


طراحی و ساختار بدنه تخت بادی

همانطور که در تصاویر این  قابل مشاهده بوده، طراحی بدنه به صورت مستطیلی و مشابه با یک تخت خواب فلزی و یا چوبی می باشد. لبه های این تخت کمی حالت برآمدگی داشته تا از خروج ناگهانی افراد در زمان خواب جلوگیری کند. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه، ساختار الیاف دار یا فایبرتک در داخل بدنه بوده که موجب افزایش استحکام و تحمل وزن این محصول شده است. مزیت دیگر ساختار فایبرتک در داخل بدنه، ایجاد ثبات بالا در قسمت رویه می باشد. این ثبات کمک می کند تا هنگام خواب روی این تخت، مانع از فرو رفتن آن شده و رویه ای طبی ایجاد کند از همین رو استفاده از آن را برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مناسب ساخته است.

روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی دوکاره تعبیه شده که با برق شهری کار می کند. این پمپ باد به بدنه اصلی متصل بوده و امکان جدا شدن را ندارد. تنها کافیست پمپ را به برق شهری متصل کرده و پس از قرار دادن دکمه در حالت 1، اهرم گرد روی دستگاه را به سمت راست بچرخانید تا پمپ اقدام به پمپاژ هوا کند. جهت تخلیه و مکش باد نیز این اهرم را می بایست به سمت چپ بچرخانید. حفره تعبیه شده روی این اهرم محلی برای باد زدن به صورت دستی توسط پمپ باد دستی و یا پدالی بوده تا در زمان نبود برق همچنان به سادگی تخت خواب خود را راه اندازی کنید.

جنس بدنه تخت خواب بادی اینتکس

پمپ باد تخت بادی دو نفره اینتکس

جنس و متریال تخت بادی

جنس بدنه اصلی تخت بادی طبی دو نفره اینتکس از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده که از دو نوع روکش برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. قسمت کف و دیواره ها روکش وینیل PVC و قسمت رویه نیز روکش جیر دارد تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد بگذارد.این متریال با وجود ضخامت بالا از انعطاف بسیار خوبی برخوردار بوده تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. همچنین به دلیل داشتن قابلیت تعمیر، در صورتی که به صورت عمدی یا سهوی تخت مورد نظر آسیبی ببیند توسط تعمیر کاران محصولات بادی شرکت مستر اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد باد شده تخت بادی خانگی اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر بوده تا توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی قابل حمل و جا به جایی باشد. با توجه به ساختار فایبرتک و طراحی بدنه اصلی، تحمل وزن این محصول به 280 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان با وزن بالا را برای استفاده از این تخت راحت کرده است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 8 کیلوگرمی عرضه می شود.

ساک حمل تخت بادی اینتکس


جمع بندی

تخت بادی 2 نفره اینتکس با ساختار فایبرتک، یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ کاربرد خواهد داشت. این محصول رویه طبی و ضد تعریق داشته و از یک پمپ باد برقی دوکاره بهره می برد. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس می توانید به صورت حضوری، تلفنی و حتی به روش اینترنتی در سایت فروشگاه اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ارتفاع بلند از سطح زمین
دارای ساختار رویه مواج و طبی
دارای رویه کاملا ضد تعریق
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...