تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64123

از {{model.count}}

intex 64123 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس در رنگ مشکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل و ویلا بوده که از ویژگی هایی همچون داشتن بالش بادی سرخود و پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه بهره مند است. تخت بادی ضد تعریق دو نفره با ساختار فایبرتک توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 2021 در رنگ مشکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استفاده در منزل محسوب می شود. این تخت بادی در مدل یک نفره نیز تولید شده که تنها از نظر ابعاد با هم متفاوت هستند. محصولی که از ساختار فایبرتک در داخل بدنه خود برخوردار بوده به همین دلیل استحکام بالایی را فراهم ساخته تا از فرو رفتن سطح رویه تخت در زمان خواب جلوگیری کند. همچنین ساختار رویه نیز به صورت مواج در نظر گرفته شده تا محلی راحت و ضد تعریق را ایجاد کند. در قسمت فوقانی بدنه اصلی یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل می گیرد بنابراین نیازی به استفاده از بالش مجزا نخواهد بود. جهت راه اندازی این تخت بادی بالش دار اینتکس یک پمپ باد روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ عمل مکش باد را با برق شهری انجام می دهد.

تخت بادی الیاف دار دو نفره اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است از همین رو محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد خواهد کرد. بدنه اصلی به راحتی قابلیت شستشو دستی داشته و در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. از ویژگی های مهم در متریال این محصول می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر ، قابلیت تعمیر و داشتن وزن سبک اشاره کرد. گفتنی است که به دلیل داشتن ابعاد 203 در 152 سانتی متر به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای خواهد داد. از نظر تحمل وزن نیز جای نگرانی بابت استفاده برای افراد سنگین وزن نیز نبوده زیرا تا مقدار 273 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. جهت خرید تخت بادی دو نفره بالش دار به همراه ساک حمل مخصوص کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...