تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64114

از {{model.count}}

intex 64114 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس با ارتفاع 30 سانتی متری کوتاه ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در مدل جدید بوده که از ویژگی هایی همچون رویه مواج و ضد تعریق و همچنین ساختار داخلی الیاف دار (فایبرتک) بهره مند است. این تخت بادی دو نفره با پمپ باد برقی یو اس بی خور توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد برقی متصل شده یکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان کوتاه ترین مدل ها قرار می گیرد. تخت بادی دو نفره کوتاه اینتکس در واقع با داشن ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) کمترین ارتفاع را در میان انواع تخت بادی تولید شده داشته به همین دلیل با توجه به نوع کارکرد پمپ با خود قابل استفاده در مسافرت ها و همچنین داخل انواع چادر مسافرتی خواهد بود. گفتنی است که این ابعاد قادر است تا دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را همزمان در خود جای دهد. پمپ باد تعبیه شده دارای ساختار اتصال جدید بوده و با برق 5 ولتی کار می کند از همین رو یک کابل با اتصالگر یو اس بی در نظر گرفته شده به همین دلیل امکان روشن شدن با برق فندکی خودرو و یا انواع پاور بانک را خواهد داشت. البته می توانید از آداپتور های مخصوص شارژر موبایل نیز برای اتصال به برق شهری استفاده کنید.

طراحی و ساختار رویه به صورت مواج در نظر گرفته شده که محلی راحت و ضد تعریق به دلیل جریان دادن هوا برای افراد فراهم خواهد ساخت. به دلیل استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه ، استحکام این محصول افزایش یافته و به خوبی از فرو رفتن سطح رویه تخت بادی الیاف دار جلوگیری خواهد کرد. با توجه به این ساختار قوی تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم خواهد رسید. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که برای قسمت کف و دیواره ها از روکش وینیل و برای قسمت رویه نیز از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و داشتن ساک حمل مخصوص خود اشاره کرد. برای خرید تخت بادی دو نفره ارتفاع کوتاه اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
5.8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه
دارای پمپ باد برقی یو اس بی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...