تخت بادی

تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس مدل 64462

از {{model.count}}

intex 64462 dura beam air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده برای سنین بزرگسال جهت استفاده در منزل بوده که دارای ویژگی هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن می باشد این محصول با پمپ باد برقی و دوکاره سرخود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین و بهترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در دو مدل یک نفره و دو نفره عرضه شده است. تخت بادی که از مهمترین و پر فروش ترین محصول بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده به دلیل تنوع بالای خود بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. امروزه تخت بادی در مدل های بسیار با کیفیتی تولید می شود که از بهترین آنها می توان به تخت خوشخواب اینتکس اشاره کرد.

طراحی بدنه و ساختار حرفه ای در این محصول در افزایش کیفیت و راحتی آن بسیار موثر بوده است. یکی از مهمترین ویژگی در طراحی بدنه می توان به رویه مواج و مشبک شکل آن اشاره کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا اعضای بدن در تماس با تخت را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. یک لایه مقاوم در قسمت زیر سطح مواج تعبیه شده که تاثیر بسزایی در طبی شدن این تخت بادی یک نفره گذاشته است. البته در کنار این ویژگی به کار بردن لایه های داخلی از فایبرتک (الیاف شمعی) نیز در افزایش استحکام بدنه، جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه هنگام استفاده و همچنین اضافه شدن قابلیت طبی موثر بوده است.

در ظاهر این تخت بادی طبی اینتکس به صورت دو تکه بوده اما امکان جدا شدن از هم را نخواهند داشت از همین رو توسط پمپ باد برقی تعبیه شده روی بدنه به سرعت راه اندازی خواهد شد. گفتنی است که این پمپ باد با برق شهری کار کرده و قابلیت پمپاژ و مکش باد را دارد. تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده یک نفر در سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کاهش یافته و در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل خواهد بود.

با توجه به مقدار ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این کالا به 130 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این کالا می باشد. این مقدار تحمل وزن خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است. تخت بادی یک نفره بلند خوشخواب اینتکس دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از ساختار سه لایه برخوردار است. با توجه به ساختار سه لایه این محصول به عنوان یکی از ضخیم ترین و مقاوم ترین تخت خواب بادی اینتکس محسوب شده اما با این حال به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد.

به کار بردن رویه جیر در این محصول باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب شده و تا حدودی در کاهش تعریق افراد موثر خواهد بود. از مهم ترین قابلیت این نوع متریال می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد تا در صورت وارد شدن آسیب به صورت عمدی و یا سهوی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. برای خرید تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11.3 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و مشبک
ساختار رویه طبی و ضد تعریق
دارای ساختار دو تکه و متصل به هم
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای لایه های داخلی فایبرتک
بهترین گزینه برای بیماران
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...