تخت بادی

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل 64464

از {{model.count}}

intex 64464 air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل 64464 محصول شرکت اینتکس و از تولیدات جدید و بسیار زیبای این شرکت می باشد که دارای بدنه ای از وینیل، ابعاد 203×152×51 سانتی متر و بوده و همچنین از یک عدد پمپ باد برقی و یک عدد ساک حمل نیز درون بسته بندی خود برخوردار می باشد. جزئیات بیشتری از این محصول را می توانید در وبسایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس و فروشگاه تخت بادی مشاهده بفرمایید.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64464 یک تخت بادی بسیار با کیفیت و با ارتفاع بالا می باشد که مناسب استفاده تمامی افراد مخصوصا افراد بیمار بوده که می توانند از ان برای تسکین بخشیدن به درد های عضلانی خود بهره ببرند. ساختار این تخت خواب بادی اینتکس به صورت طبی بوده که مناسب استفاده تمامی افراد می باشد و شما با استفاده از آن می توانید از دچار شدن به درد هایی همانند گردن درد، کمر درد و دیگر درد هایی که بر اثر بد خوابیدن برای انسان به وجود می آید پیشگیری کنید.

رنگ بدنه این محصول همانطور که در تصاویر پیداست به رنگ طوسی بوده که به راحتی درون منزل با تمامی دکوراسیون ها ست شده و جلوه ی خاصی به منزل شما خواهد بخشید. این تخت بادی دو نفره تولید شده از PVC می باشد. PVC که نام دیگر آن وینیل می باشد، متریالی بوده که کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. چرا که این متریال دارای مقاومت بالایی در برابر فشار بوده و بسیار سبک می باشد. قسمت کف این محصول از وینیل دو لایه و ضد آب و قسمت دیواره آن نیز از وینیل براق تولید شده است. سطح تخت بادی نیز از وینیل بوده با این تفاوت که دارای یک عدد روکش مخمل می باشد.

رویه این تخت خواب 2 نفره به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن سطح تخت باعث ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلوگیری می کند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 274 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی تخت نیز 13 کیلوگرم می باشد که با وجود ساک حملی که این محصول داراست می توان در هنگام نیاز آن را با خود به مکانی دیگر نیز حمل و جابجا نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه اینتکس خریداری کرده و برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.


تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین و بهترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین بزرگسالان عرضه شده است. این تخت بادی از طراحی و ساختار بدنه متفاوتی برخوردار بوده و به دلیل داشتن خاصیت طبی نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود. محصولی که بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین انواع تخت چوبی و فلزی محسوب شده به همین جهت امروزه تعداد زیادی از این مدل تخت ها را در خانه ها مشاهده می کنیم. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت...

تخت خواب بادی خوشخواب

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی بدنه اصلی تخت خواب بادی خوشخواب به صورت دوقلو یا دو تکه بوده که به هم متصل می باشند از همین رو هنگام باد زدن به آن به صورت همزمان راه اندازی خواهد شد. بین دو قسمت به هم متصل شده از داخل یک ورودی و خروجی هوا تعبیه شده که از این قسمت هوای مورد نیاز داخل و خارج می شود از همین رو امکان جدا کردن دو تکه به هم متصل شده وجود نخواهد داشت.
قسمت مهم دیگر در طراحی بدنه ساختار فایبرتک در داخل بدنه بوده تا فشار های ناشی از باد زیاد و وزن افراد را به راحتی تحمل کند. ساختار فایبرتک مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده شده و خاصیت طبی بودن را برای این کالا به ارمغان آورده است.
سطح رویه نیز به صورت مواج و مشبک تولید شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن، با عبور دادن جریان هوا به خوبی مانع از تعریق بالای افراد شود.

تخت خوشخواب طبی

جنس بدنه و متریال تخت بادی

جنس و متریال ساخت این تخت بادی طبی از PVC وینیل سه لایه بوده که از روکش وینیل برای قسمت کف و از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها استفاده شده تا نحلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. روکش جیر تاثیر بسزایی در کاهش تعریق گذاشته و به راحتی قابل پاک سازی و تمیز شدن خواهد بود. بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر برخورد آب و نور آفتاب که با وجود ضخامت بالا انعطاف بسیار خوبی را نیز ایجاد کرده تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و در نهایت به راحتی حمل شود. لازم به ذکر است که بایستی از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید، البته در صورت آسیب دیدن نیز امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن فراهم خواهد بود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی 2 نفره خوشخواب برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و تا مقدار 274 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو تحمل وزن سه نفر را به راحتی فراهم می سازد اما برای داشتن خوابی راحت بهتر است برای دو نفر به صورت همزمان استفاده شود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و دارای وزن 13 کیلوگرمی خواهد بود. البته همراه این کالا یک ساک حمل قرار داده شده که امکان جا به جایی و حمل آن را راحت تر خواهد کرد.

تخت بادی 2 نفره خوشخواب اینتکس

در پایان...

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین تخت بادی طبی و ضد تعریق بوده که امروزه به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت فلزی و چوبی شناخته می شود. این محصول دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه اصلی بوده که علاوه بر انجام عمل پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز با قدرت بالایی انجام می دهد. جهت خرید تخت بادی خوشخواب 2 نفره اینتکس می توانید با مراجعه حضوری و غیر حضوری به نمایندگی اینتکس محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
274 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
13 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...