تخت بادی

تخت بادی تک نفره اینتکس مدل ۶۴۴۸۲

از {{model.count}}

Intex single inflatable bed model 64482

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی تک نفره اینتکس مدل ۶۴۴۸۲ یک محصول با کیفیت و منحصربفرد از شرکت اینتکس می باشد که دارای رویه ای دولایه و همچنین بدنه ای مستحکم می باشد که استفاده از برزنت در تولید بدنه، موجب محبوبیت این تخت خواب بادی و همچنین تفاوت بین سایر محصولات شرکت intex شده است.

تخت بادی تک نفره برزنتی اینتکس یک محصول ایده آل و همچنین با کیفیت از سمت شرکت اینتکس می باشد که به سبب استفاده از برزنت در بدنه محصول به یکی از محصولات متفاوت این شرکت تبدیل شده است که این ویژگی، یک تخت خواب بادی با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و همچنین اشیاء نوک تیز به ارمغان آورده است. جنس رویه این تخت بادی یک نفره از برزنت دولایه تهیه شده است که به وسیله یک لایه جیر ضد تعریق پوشانده شده است.

علاوه بر استحکام فوق العاده رویه این تخت خواب بادی می بایست به خاصیت ضد تعریق بودن آن نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نموده و استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید. بخش کناری این تخت خواب بادی تک نفره نیز همانند رویه آن، از برزنت دولایه تهیه شده است تا نهایت کیفیت و تحمل فشار و وزن را فراهم نماید. شرکت اینتکس در تولید این تخت بادی از بهترین متریال موجود استفاده نموده و در بخش کف این تخت خواب بادی نیز شاهد دولایه برزنت مستحکم خواهید بود که می تواند به خوبی وزن شما را در تمام نقاط تخت خواب بادی تقسیم کرده و بتوانید یک محصول با عمر بالا در اختیار داشته باشید.

در بخش پمپ باد این محصول نیز چندین دکمه مشاهده خواهید کرد که با سایر تخت خواب های بادی این شرکت تفاوت داشته و در کنار دکمه های پر کردن محصول و خالی کردن، یک دکمه چراغ مشاهده خواهید کرد که به کمک آن یک چراغ کوچک ال ای دی که بر روی پمپ باد تعبیه شده است روشن خواهد شد و می تواند بعنوان چراغ خواب استفاده شود. در کنار این دکمه نیز یک دکمه برای تنظیم نور چراغ قرار داده شده است که می توانید میزان نور را تغییر دهید. در کنار این چراغ نیز یک پورت یو اس بی (USB) قرار داده شده است که می توانید گوشی موبایل و یا لپتاپ خود را شارژ نمایید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
برزنت و روکش جیر
جنس کناره
برزنت
جنس کف
برزنت دولایه
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
پورت USB
دارای چراغ ال ای دی
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...