تخت بادی

تخت بادی برزنتی یک نفره مدل 64902

از {{model.count}}

intex 64902 single Tarpaulin air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی برزنتی یک نفره یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل و محل کار به همراه قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تخت بادی برزنتی یک نفره از سری تخت خواب بادی با پوشش برزنتی در قسمت بیرونی بدنه بوده و از ویژگی های بسیار کاربردی و مفید مانند طبی و ضد تعریق بودن بهره می برد از همین رو در سه سایز مختلف با طراحی و متریال مشابه توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. طراحی و ساختار این محصول از دو قسمت بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد. ساختار قسمت داخلی بدنه توسط الیاف شمعی یا همان فایبرتک صورت گرفته که تاثیر بسیار زیادی در افزایش استحکام و طبی بودن این کالا گذاشته است.

این لایه های داخلی مانع از فرو رفتن سطح رویه تخت در زمان خواب شده و سطحی با ثبات بالا ایجاد کرده است تا استفاده از این تخت خواب برای افراد بیمار بسیار مفید باشد. داشتن طراحی مواج در قسمت رویه نیز با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا در راحتی و کاهش تعریق افراد بسیار موثر بوده است. از ویژگی های دیگر این تخت بادی یک نفره می توان به پمپ باد برقی متصل در دیواره افقی بدنه اشاره کرد. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و دارای قابلیت مکش باد خواهد بود.

تخت بادی خانگی اینتکس دارای بدنه ساخته شده از متریال PVC بوده که برای سطح رویه از روکش جیر ، دیواره ها از روکش برزنتی و برای قسمت کف نیز از روکش وینیل استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این متریال چند ویژگی مهم داشته که از جمله آن می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر ، قابلیت تعمیر و مقاومت در برابر آب و نور آفتاب اشاره کرد. تخت خواب برزنتی اینتکس دارای ابعاد 191 در 99 سانتی متر بوده که ظرفیت یک نفره را برای استفاده سنین بزرگسال فراهم ساخته است.

با توجه به این ابعاد تحمل وزن آن به 136 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را بابت استحکام بالای این کالا راحت ساخته است. این محصول به همراه خود یک ساک حمل داشته که حمل این تخت را ساده تر کرده است. برای خرید تخت بادی برزنتی یک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را ثبت سفارش کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای قابلیت طبی
دارای الیاف شمعی داخل بدنه
قابلیت مکش باد در پمپ سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...