تخت بادی

تخت بادی برزنتی یک نفره اینتکس مدل 64901

از {{model.count}}

intex 64901 one person tarpaulin air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی برزنتی یک نفره اینتکس یکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده با قابلیت طبی و ضد تعریق مناسب برای استفاده در منزل به عنوان بهترین جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی با وزن کمتر و قیمت مقرون به صرفه تر. تخت بادی یک نفره برزنتی دارای پمپ باد برقی دو کاره بوده و از یک ساک حمل برخوردار می باشد محصولی که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی برزنتی یک نفره اینتکس یکی از جدید ترین تخت خواب بادی طبی و کامفورت تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل و ویلا عرضه شده است. این محصول در واقع جدید ترین مدل از تخت بادی برزنتی اینتکس محسوب شده که در سه ابعاد مختلف تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. این تخت خواب اینتکس با داشتن ابعاد 191 در 99 و ارتفاع 46 سانتی متر فضای لازم را برای خواب راحت یک نفر در سنین بزرگسالان فراهم ساخته و با توجه به تحمل وزن 136 کیلوگرمی خود خیال افراد سنگین وزن را نیز راحت کرده است. طراحی و ساختار رویه نیز به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. با توجه به استفاده از ساختار فایبرتک یا همان الیافی در داخل بدنه، سطح رویه ای طبی و با توان بالا جهت جلوگیری از فرو رفتن در زمان خواب ایجاد کرده از همین رو بهترین گزینه برای استفاده بیماران نیز خواهد بود.

تخت بادی یک نفره اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با روکش برزنتی در دیواره ها بوده و تنها برای راحتی بیشتر از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است به همین دلیل بدنه ای با ضخامت بالا دارد. این متریال به راحتی قابل شستشو بوده و در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز سال ها طول عمر خواهد داشت. از ویژگی های دیگر در متریال بدنه اصلی می توان به امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. برای راه اندازی تخت بادی برزنتی اینتکس یک پمپ باد برقی دو کاره به بدنه متصل بوده که عمل مکش باد را نیز مانند پمپاژ هوا با توان بالایی انجام می دهد. جهت حمل راحت و کاهش اشغال فضا یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است. برای خرید تخت بادی 1 نفره اینتکس کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی و درمانی
ساختار داخلی فایبرتک
پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...