تخت بادی

تخت بادی برزنتی دو نفره مدل 64904

از {{model.count}}

intex 64904 twin Tarpaulin air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی برزنتی دو نفره با عرض 137 سانتی متر مدل کوچک و کم عرض تخت خواب بادی برزنتی دو نفره بوده که مانند مدل های مشابه خود از قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن به همراه لایه های داخلی فایبرتک بهره مند است. این تخت بادی برزنتی دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس با عرض 137 سانتی متر یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل و محل کار محسوب می شود. این تخت بادی دو نفره در واقع دارای ابعاد 191 در 137 سانتی متر بوده که از یک مدل بزرگ تر بهره مند است از همین رو از این تخت بادی به صورت تک نفره و برای افرادی که جثه بزرگتری دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. این محصول دارای دو قابلیت مهم طبی و ضد تعریق می باشد. قابلیت طبی بودن این تخت بادی اینتکس به دلیل داشتن ساختار فایبرتک در داخل بدنه و سطح رویه با ثبات می باشد. این نوع ساختار از فرو رفتن سطح رویه در زمان درازکشیدن کاملا جلوگیری می کند.

از طرفی طراحی رویه مواج نیز با در بر گرفتن اعضای بدن و عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد. از ویژگی های دیگر در ساخت این محصول می توان به پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه اشاره کرد. پمپ بادی که این تخت خواب را در کوتاه ترین زمان راه اندازی و باد آن را خالی می کند. تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش برزنتی در دیواره ها بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم را ایجاد کرده است. البته برای قسمت رویه از روکش جیر جهت راحتی و نرمی بیشتر و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد.

PVC متریالی رایج در تولید انواع محصولات بادی بوده زیرا دارای خاصیت هایی همچون وزن کم و قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد به همین دلیل امکان حمل و جا به جایی این کالا را با توجه به داشتن ساک حمل راحت تر کرده است. جهت خرید تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.2 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای قابلیت طبی و درمانی
دارای الیاف شمعی داخل بدنه
قابلیت مکش باد در پمپ سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...