تخت بادی

تخت بادی اینتکس دو نفره مدل ۶۴۴۶۰

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model 64460

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی اینتکس دو نفره مدل ۶۴۴۶۰ یکی از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس می باشد که به سبب ساختار منحصربفرد و همچنین کیفیت بالا، یک تخت خواب بادی محبوب و پرطرفدار این کمپانی تبدیل شده است که از ویژگی های این محصول می توان به ظاهر متفاوت و زیبا، پمپ باد برقی و ساک حمل اشاره نمود.

تخت بادی دو نفره اینتکس تاج دار یکی از محصولات محبوب و ویژه شرکت اینتکس می باشد که به سبب داشتن تاج در قسمت بالایی نمای ویژه ای را به محصول بخشیده است که از این قسمت می توان به عنوان نگهدارنده بالش نیز استفاده نمود. رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی دولایه تشکیل شده است که به کمک روکش مخملی قرار داده شده، این محصول را به یک تخت بادی کاملا ضد تعریق تبدیل نموده است. 

در داخل این تخت بادی دو نفره نیز از لایه های ابریشم استفاده شده است تا علاوه بر بالا بردن مقاومت محصول، خاصیت طبی بودن را نیز به تخت بادی ببخشد و بتوانید ساعات طولانی تری را از این محصول استفاده نمایید. بخش های کناری این تخت خواب بادی نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده است تا علاوه بر مقاومت در برابر سایش در برخوردها، بتواند استحکام لازم را داشته باشد. بخش کف این تخت خواب بادی نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است تا بتواند در برابر اشیاء نوک تیز مقاومت بالایی از خود نشان دهد. البته از ویژگی های مثبت این محصول می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نموده که این امکان توسط مستر اینتکس فراهم شده است تا در صورت بروز مشکل برای محصول شما بتوانید این کار را به متخصصین نمایندگی اینتکس بسپارید تا مشکل به بهترین شکل رفع شود.

همراه داشتن پمپ باد برقی را می توان از ویژگی های مثبت این تخت خواب بادی دانست که این پمپ باد بصورت دوکاره بوده و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی محصول شما را باد نموده و یا خالی کند. به همراه داشتن ساک حمل مخصوص را نیز می توان از ویژگی های مثبت این تخت بادی برشمرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس تماس برقرار نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ارتفاع تا بالای تاج
۷۹ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی و روکش جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...