آشنایی با تخت بادی اینتکس

تخت بادی اینتکس پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط این برند بوده که در مدل های متنوعی از نظر طراحی و ساخت، تکنولوژی ساختار داخلی و بیرونی، ابعاد و ظرفیت توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. در واقع تخت بادی به عنوان بهترین جایگزین انواع تخت چوبی و فلزی راهی بازار در زمینه استراحت و خواب شده و از طرفی به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، جایگیری کم، قیمت مقرون به صرفه، راه اندازی و جمع شدن سریع و آسان و راحتی بالا فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. شرکت اینتکس هر ساله با تولید انواع تخت بادی یک نفره و دو نفره با کیفیت ساخت بالا بیش از هر برندی محبوبیت خود را در بازار جهانی و ایران افزایش داده است.

خرید تخت بادی اینتکس

ویژگی های موثر در قیمت تخت بادی اینتکس

قیمت تخت بادی اینتکس به عوامل مختلفی بستگی داشته اما برای خرید تخت بادی اینتکس می بایست چند ویژگی ذکر شده در زیر را در نظر گرفت تا بر اساس این خصوصیت ها آگاهی دقیقی از قیمت این نوع محصول داشته باشید.

  • جنس و متریال:

مهمترین ویژگی در تولید و خرید تخت بادی، متریال و جنس بدنه آنهاست. این ویژگی در واقع موثر ترین خصوصیتی بوده که می تواند در کیفیت و طول عمر تخت بادی تاثیر گذار باشد. متریال مشترک در نظر گرفته شده برای ساخت تخت بادی اینتکس از پلاستیک منعطف PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که تقریبا در تمامی مدل های جدید تولید شده از روکش جیر یا همان پارچه مخمل برای قسمت رویه استفاده شده است. در برخی مدل ها نیز از این روکش برای دیواره ها نیز به کار رفته است اما تعداد معدودی از انواع تخت بادی وجود داشته که به جای روکش جیر در دیواره ها و قسمت کف از روکش برزنتی استفاده شده است به همین دلیل مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده در نتیجه در افزایش قیمت تخت بادی نیز موثر خواهد بود. مزایای استفاده از متریال PVC در انواع تخت خواب بادی می تواند در سبک بودن، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و داشتن قابلیت تعمیر و استفاده مجدد باشد.

  • ابعاد، تحمل وزن و ظرفیت:

در مدل های ساده یعنی تخت بادی هایی که فاقد پشتی یا بالش هستند معمولا ابعاد یک نفره برابر با 191 سانتی متر طول و 99 سانتی متر عرض بوده اما در مدل های دو نفره طول آنها 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متری خواهند داشت. ارتفاع در تخت خواب بادی ایتتکس از 33 سانتی متر آغاز شده و تا 56 سانتی متر تنوع دارد بنابراین دست خریداران در انتخاب تخت مورد نظر با ارتفاع دلخواه باز خواهد بود. در صورتی که بالش و یا تکیه گاه در یک تخت بادی تعبیه شده باشد مقداری به ابعاد های استاندارد ذکر شده اضافه خواهد شد. در بحث تحمل وزن نیز مدل های یک نفره دارای تحمل وزن 136 کیلوگرمی و در دو نفره 273 کیلوگرم تحمل وزن خواهیم داشت در نتیجه محدودیتی برای استفاده سنین مختلف و افراد با وزن های بالا وجود نخواهد داشت.

قیمت تخت بادی اینتکس

  • نوع طراحی و ساختار بدنه:

طراحی و ساختار بدنه تخت بادی به دو حالت کلی تقسیم بندی می شود:

  1. طراحی بیرونی: در طراحی بیرونی تخت بادی بیشتر ساختار مواج و یا مشبک را در قسمت رویه تخت ها مشاهده می کنیم. این نوع طراحی در نظر گرفته شده باعث پوشش بهتر اعضای بدن در تماس با تخت و عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. وجود امکاناتی همچون پشتی یا تکیه گاه که این نوع تخت ها را تحت عنوان تخت بادی تاجدار می شناسند و همچنین وجود بالش بادی در برخی از مدل ها از دیگر خصوصیت های طراحی ظاهری این محصولات به حساب می آید.
  2. ساختار داخلی:
  • امکانات و خصوصیت های خاص:

از امکانات مهم در یک تخت بادی اینتکس می توان به داشتن پمپ باد برقی اشاره کرد. این پمپ باد به دیواره افقی بدنه اصلی متصل بوده و امکان جدا کردن آن از تخت وجود نخواهد داشت. در بسیاری از مدل های تولید شده این پمپ باد با برق شهری کار کرده اما در برخی از مدل های جدید شاهد استفاده از پمپ باد برقی با قابلیت کار با برق 12 ولت یا کمتر همچون پاور بانک ها توسط درگاه USB و یا کار با باتری می باشیم تا استفاده از این محصولات را در مسافرت ها نیز فراهم سازد. گرچه تمامی مدل ها روی دستگاه پمپ باد خود و یا در کنار آن یک دریچه هوا برای راه اندازی دستی تخت خواب مورد نظر دارند. نکته دیگر در رابط با پمپ باد تخت بادی اینتکس می توان به قابلیت مکش هوا یا وکیوم کردن آن همانند قدرت پمپاژ اشاره کرد. قابلیتی که کمک زیادی در صرفه جویی در زمان و راحتی جمع کردن تخت خواهد کرد.

تقریبا تمامی تخت خواب بادی اینتکس تولید شده در سری جدید دارای ساک حمل مخصوص می باشند. این ساک حمل به شما کمک می کند تا دیگر نیازی به قرار دادن تخت در جعبه بسته بندی نباشد. از طرفی این ساک دارای دستگیره برای جا به جایی راحت تر آنها می باشد.

تفاوت تخت بادی طبی و ساده اینتکس

از نظر ظاهری تخت بادی طبی و ساده اینتکس هر دو مشابه هم بوده اما ویژگی های مهمی در ساختار بدنه وجود داشته که بیشتر در فضای داخلی تخت به کار برده شده است. این ویژگی در واقع استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه می باشد. این تکنولوژی شامل نخ های الیاف متعدد با ساختار موازی بوده که پس از باد کردن تخت مورد نظر شکل و استحکام لازم را می گیرند. مهمترین وظیفه آنها ایجاد رویه ای با ثبات برای تخت اینتکس و همچنین تحمل فشار بیشتر ناشی از باد زیاد و وزن بالای افراد خواهد بود در نتیجه خاصیت کامفورت یا طبی بودن را به همراه خواهد داشت تا استفاده از این تخت ها علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید باشد.

فروش تخت بادی اینتکس

نحوه مراقبت و نگهداری از تخت بادی اینتکس

چند نکته مهم در مراقبت و نگهداری از انواع تخت بادی اینتکس وجود داشته که با رعایت آنها باعث افزایش طول عمر این محصول شرکت اینتکس خواهید شد.

  1. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه
  2. راه اندازی و استفاده از تخت در سطوحی صاف و بدون شی تیز
  3. باد کردن استاندارد تخت و عدم فشار اضافی به آن
  4. جلوگیری از انجام حرکات پرشی و جامپ کردن روی تخت
  5. جمع کردن تخت خواب در مواقعی که چندان استفاده ای از آنها نمی شود.

آیا تخت بادی اینتکس قابل تعمیر است؟

نه تنها تخت بادی اینتکس بلکه تمامی محصولات بادی از قابلیت تعمیر و استفاده مجدد بهره مند می باشند. هر قسمتی از بدنه چه سهوا و چه عمدا آسیبی ببیند هم خود می توانید با استفاده از چسب تعمیرات مخصوص محصولات بادی و هم سپردن تخت آسیب دیده به تعمیر کاران مجرب فروشگاه مستر اینتکس اقدام به ترمیم آنها کنید. بسیاری از آسیب های وارد شده به یک تخت بادی می تواند سوراخ شدن و پارگی در قسمت بیرونی بدنه باشد که به صورت قطعی قابل تعمیر خواهند بود. در برخی از موارد نیز به دلیل پرش روی تخت، ساختار داخلی آسیب دیده بنابراین تعمیر شدن آنها بسته به نوع آسیب دیدن احتمال 50 درصدی خواهد داشت. در این حالت هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد شد در نتیجه با رعایت موارد بالا از صرف هزینه های اضافی دور خواهید ماند.

کدام یک از تخت بادی اینتکس پمپ باد دارند؟

در ابتدای تولید تخت بادی توسط شرکت اینتکس برخی از مدل ها یا فاقد پمپ باد بوده و یا دارای پمپ باد مجزا به صورت برقی و یا دستی بوده اند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت تخت بادی توسط این شرکت تمامی مدل های تولید شده یک نفره و دو نفره دارای پمپ باد سرخود (متصل به بدنه) از نوع برقی، باتری خور و یا USB هستند از همین رو نیازی به هزینه کردن جهت تهیه پمپ باد مجزا نخواهد بود.

فروش تخت بادی اینتکس

فروش تخت بادی اینتکس از سوی فروشگاه مستر اینتکس به سه روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری امکان پذیر می باشد. برای خرید آنلاین می توانید در سایت نمایندگی اینتکس ثبت نام و سپس اقدام به ثبت سفارش تخت مورد نظر خود کنید و یا از طریق برنامه های پیام رسان واتس اپ یا تلگرام سفارش خود را ثبت کنید. شرکت مستر اینتکس امکان ارسال فوری به تمامی نقاط ایران را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است.