شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تخته شنا بادی بست وی مدل 42046

از {{model.count}}

bestway 42046 inflatable floating board

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخته شنا بادی بست وی مدل 42046 یکی از وسایل شنا و تفریحات آبی می باشد که از تولیدات سال 2022 شرکت بست وی بوده و از بدنه از جنس وینیل برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیقی را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

تخته شنا بادی بست وی مدل 42046 یکی از سری محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که درسته ی تجهیزات شنا و تفریحات آبی قرار گرفته و محصولی جذاب و منحصر به فرد می باشد. این محصول یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت بوده که سال ساخت آن مربوط به سال 2022 بوده و به دلیل طراحی بسیار جذابی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از لوازم تفریحات آبی پر طرفدار در دنیا تبدیل شود.از این محصول می توان برای تفریحات آبی در دریا، دریاچه ها و ... استفاده نمود. ساختار بادی آن باعث می شود تا افراد امکان حمل و جابجایی آسان آن را داشته باشند. این محصول در دو طرح تولید و روانه بازار محصولات بادی گردیده است. طرح اول، رنگ آبی در ان قالب است و طرح دوم نیز رنگ نارنجی. هر دوی آن ها از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. سطح این تخت شنا بادی ارزان نیز به صورت مواج طراحی گردیده است که سبب راحتی بیشتر محصول شده.

این تخته شنا تولید شده از PVC می باشد. این متریال یکی از بهترین متریال ها برای تولید محصولات بادی به شمار رفته که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی در دنیا از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند. این تخته شنا مناسب برای سنین 3 الی 10 سال می باشد. ابعاد ان نیز عبارت است از طول: 112 سانتی متر و عرض: 46 سانتی متر. شما می توانید برای خرید تخته شنا و مشاهده قیمت تخته شنا بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر و مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
112 سانتی متر
عرض
46 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
360 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...