لوازم یدکی استخر پیش ساخته

تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29081

از {{model.count}}

intex 29081 pool ground protector

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از مهمترین لوازم جانبی برای محافظت از کف انواع استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی مربعی نیم در نیم متر بوده و شامل 8 عدد برای پوشش انواع استخر پیش ساخته زیر 2 متر به کار می رود.

تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین و مهمترین زیرانداز برای قسمت کف انواع استخر پیش ساخته و پرتابل محسوب شده که در میان مهمترین لوازم جانبی استخر قابل حمل قرار می گیرد. زیرانداز انواع استخر پیش ساخته از نوع ساده بوده اما تاتامی های تولید شده، دارای متریالی از فوم فشرده می باشند از همین رو می توانند علاوه بر حفاظت از کف استخر، محلی نرم و راحت برای قدم زدن داخل آب ایجاد کنند.

این محصول دارای ابعاد (طول: 50 سانتی متر، عرض: 50 سانتی متر، ارتفاع: 1سانتی متر) بوده و در یک پکیج 8 عددی با وزن بسته بندی 1.8 کیلوگرمی عرضه می شود. در مجموعه این تاتامی اینتکس در حالت به هم متصل شده فضایی برابر با 2 در 2 متر ایجاد کرده بنابراین بهترین گزینه برای استخر هایی که دارای این ابعاد هستند خواهد بود. مقاوم بودن در برابر وزن بالای آب و استخر، عدم نفوذ آب و مقاومت بالا در برابر نور آفتاب از ویژگی های دیگر این زیرانداز تاتامی اینتکس محسوب می شود. برای خرید تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس مدل نیم متری کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۵۰ سانتی متر
عرض
۵۰ سانتی متر
ارتفاع
۱ سانتی متر
وزن
۱.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
فوم فشرده
سایر ویژگی ها
پکیج ۸ عددی
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...