مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ یک نفره مخمل مدل MB131

از {{model.count}}

MB131 one person Velvet bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ یک نفره مخمل یکی از راحت ترین مبل هپی چیر عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف مناسب برای سنین بزرگسال به همراه دستگیره حمل. مبل بین بگ مخمل مناسب برای استفاده در منزل و ویلا بوده که از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا تولید شده است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابلیت تعویض مواد داخلی و پارچه بیرونی و همچنین قابلیت شستشو پارچه اشاره کرد.

بین بگ یک نفره مخمل یکی از راحت ترین مبل شنی و هپی چیر تولید شده بوده که از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است. این محصول در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. جنس مواد داخلی از یونولیت های خرد شده بسیار با کیفیت و با تراکم بالا بوده که قابلیت انعطاف پذیری و حالت پذیری را برای این محصول فراهم می سازد تا هنگام نشستن این بین بگ مخمل حالت بدن افراد را به خود بگیرد. این مواد در داخل پارچه آستری نگهداری شده به همین دلیل تعویض و شارژ آن به راحتی صورت می گیرد. برای این کار یک دریچه زیپ دار در قسمت کف تعبیه شده است. مبل بین بگ جیر پارچه بیرونی مخملی داشته که بسیار نرم و راحت می باشد. این پارچه در رنگبندی های مختلفی تولید شده و به راحتی قابل شستشو خواهد بود.

بین بگ خانگی مخمل دارای ابعاد اولیه (قطر: 102 سانتی متر، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده که هنگام استفاده این ابعاد قابل تغییر خواهد بود. با وجود استفاده از مواد یونولیتی در داخل بدنه این محصول دارای تحمل وزن خواهد بود. با توجه به مقاومت پارچه و یونولیت های استفاده شده مقدار تحمل وزن به 200 کیلوگرم می رسد بنابراین قابل استفاده برای افراد سنگین وزن نیز خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به دستگیره حمل تعبیه شده در قسمت فوقانی و امکان تعویض پارچه بیرونی اشاره نمود. برای خرید بین بگ یک نفره مخمل کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...