مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ پارچه ای گرد مدل MB148

از {{model.count}}

MB148 adult bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ پارچه ای گرد مدل MB148، از سری مبل شنی های تولید شده توسط تولیدی هپی چیر مستر اینتکس می باشد، برای خرید مبل شنی گرد پارچه ای و یا چرمی به سایز و رنگ دلخواه می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

بین بگ پارچه ای گرد مدل MB148 یکی از راحت ترین مبل شنی های موجود در بازار است که پارچه ای با کیفیت و بهترین متریال راحتی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. بین بگ یا همان مبل شنی از سری مبلمان های راحتی می باشد که با خرید مبل شنی می توانید از آن در منزل و یا محل کار استفاده کنید. هپی چیر ها دارای انواع مختلفی هستند که در فروشگاه هپی چیر مستر اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده و یا در صورت نیاز به تولید طرح دلخواه آن را به پشتیبانی سایت ارسال کنید تا توسط تولیدی مبل شنی مستر اینتکس طرح دلخواه شما تولید شود. با توجه به اینکه هزینه خرید مبل راحتی بسیار بالا رفته است، خرید بین بگ یک امر بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا با هزینه بسیار کمتر یک محصول با کیفیت و با طول عمر بیشتر خریداری می کنید و همچنین می توانید با مبلمان دیگر خانه خود آن را ست کنید.

همانطور که گفته شد این بین بگ از پارچه ساخته شده است که البته در هنگام ثبت سفارش می توانید نوع و رنگ پاچه خود را انتخاب کنید . البته شایان ذکر است که ابعاد مبل شنی نیز قابل تغییر می باشد، که هپی چیر 148 دارای ابعاد 105 سانتی متر به قطر و ارتفاع 90 سانتی متر دارد که می توانید ابعاد قطر آن را تغییر دهید. محتویات داخل هپی چیر از یونولیت، ابر و فوم، یونولیت و الیاف و الیاف پر می شود که در هنگام ثبت سفارش می توانید نوع محتویات خود را انتخاب کنید. لازم بذکر است که محتویات داخل هپی چیر قابل شارژ مجدد است. برای خرید و قیمت بین بگ پارچه ای گرد مدل MB148 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

بین بگ پارچه ای گرد از پر فروش ترین و رایج ترین مبل بین بگ شنی تولید شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل، محل کار و ویلا عرضه شده است. این محصول همانند مدل های مشابه خود طراحی گرد داشته و دارای خاصیت انعطاف پذیری می باشد به همین دلیل راحتی بی وصفی را فراهم می سازد. مبل هپی چیر بین بگ راحت ترین مبل تولید شده در بازار محسوب می شود از همین رو می تواند کاربرد های زیادی را جهت مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و ... داشته باشد. از طرفی استفاده از متریال مرغوب و قیمت مقرون به صرفه نسبت به انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی بهترین جایگزین برای آنها خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید بین بگ داشته باشید.

فروش بین بگ پارچه ای

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

همانطور که اشاره کردیم، بین بگ 1 نفره پارچه ای دارای طراحی ظاهری گرد بوده که در زمان نشستن شکل لازم را با توجه به آناتومی بدن افراد می گیرد. خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری در این مبل راحتی باعث ایجاد فضایی نرم جهت استراحت های طولانی مدت شده است. زمانی که این محصول را پس از تولید دریافت می کنید، حالتی شکل نگرفته به خود داشته اما پس از چند بار نشستن روی آن، تکیه گاه های دست و کمر شکل می گیرند. با توجه به طراحی گرد، از هر جهتی امکان نشستن روی این مبل فراهم بوده و هر بار قبل از استفاده می توانید حالت گرفته شده قبل را به سادگی تغییر دهید.

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

جنس پارچه پوسته بیرونی از نوع مازراتی جیر بوده که پارچه ای با کیفیت ساخت بالا و در رنگبندی مختلفی می باشد از همین رو باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شده است. مواد تشکیل دهنده داخل بدنه از یونولیت خرد شده و تفکیک شده بوده که در یک پارچه آستری تعبیه شده است تا دسترسی به آن را راحت تر کند.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه مازراتی جیر به کار برده شده در قسمت بیرونی دارای قابلیت شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی می باشد. رنگ با ثبات در این پارچه طول عمر آن را نیز افزایش داده اما هنگام شستشو بهتر است از انواع مایع لباس شویی استفاده نمایید. در قسمت کف این پوسته یک دریچه زیپ دار تعبیه شده که از این قسمت می توانید پارچه بیرونی را به سادگی تعویض کنید. همچنین این دریچه دسترسی راحتی را به شما جهت تعویض و شارژ مواد داخلی می دهد.

جنس مواد داخلی بین بگ

یونولیت تفکیک شده با تراکم بالا، مواد تشکیل دهنده داخل این بین بگ خانگی شنی می باشد اما شما می توانید از متریال های تک و ترکیبی دیگر همچون یونولیت و ابر، یونولیت و الیاف، ابر و الیاف و همچنین الیاف به صورت تکی بهره مند شوید در نتیجه هنگام سفارش می توانید نوع مواد داخلی به کار برده شده را در دستور کار تولید قرار دهید. مسلما در بین این متریال های ذکر شده، الیاف بهترین متریال محسوب شده و با وجود قیمت بالاتر، راحتی بسیار خوبی را برای افراد فراهم می سازد.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ

ابعاد بین بگ گرد پارچه ای اینتکس برابر با (قطر: 105 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده برای استفاده تمامی سنین مناسب خواهد بود. گرچه با توجه به خاصیت حالت پذیری، ابعاد ذکر شده در زمان استفاده قابل تغییر خواهد بود. وزن این مبل راحتی به 7 الی 8 کیلوگرم رسیده و با توجه به دستگیره تعبیه شده در قسمت فوقانی می توانید این محصول را در مسافت های کوتاه به سادگی جا به جا کنید. برای خرید بین بگ پارچه ای ساده اینتکس کافیست به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...