مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ پارچه ای کودک مدل MB157

از {{model.count}}

MB157 kiddie bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ پارچه ای کودک مدل MB157 یک مبلمان بسیار راحت مناسب برای استفاده در منازل و محل کار، نشیمن بسیار راحت تنوع در دوخت پارچه و ابعاد برای خرید و قیمت هپی چیر از فروشگاه مبل شنی مستر اینتکس اقدام کنید.

بین بگ یا همان مبل شنی از سری مبلمان های راحتی می باشد که در ابعاد و طرح های مختلف توسط تولیدی هپی چیر و بین بگ مستر اینتکس روانه بازار شده است. مبل شنی را می توانید به عنوان مبل راحتی یک نفره و یا دو نفره در خانه و محل کار استفاده کنید. بین بگ دارای یک سری مزیت نسبت به مبل چوبی می باشد که در ادامه آنها را شرح می دهیم، مبل شنی دارای قیمت بسیار مقرون بصرفه نسبت به مبلمان چوبی می باشد، وزن هپی چیر نسبت به سایر مبل ها قابل مقایسه نیست زیرا بسیار وزنی سبک دارد و همین امر موجب می شود که به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید.

مبل شنی طول عمر بسیار بالاتری نسبت به مبلمان چوبی دارد. متریال استفاده شده در مبل شنی قابل تغییر می باشد. می توانید رنگ و نوع پارچه مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. این مبل شنی کودک مدل 157 از پارچه جین ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالا و طول عمر بالایی دارد. البته بسته به نیاز شما متریال آن نیز قابل تغییر می باشد می توانید از پارچه های مختلف و همچنین پارچه های چرمی استفاده کنید. همانطور که گفته شد ابعاد بین بگ نیز قابل تغییر و دلخواه است اما ابعاد این بین بگ برابر است با 70 سانتی متر به قطر و ارتفاع 65 سانتی متر که ابعادی مناسب برای بین بگ کودک می باشد.

محتویات داخل این بین بگ از یونولیت می باشد که در صورت استفاده طولانی مدت نیاز به شارژ مجدد دارد که با پرداخت هزینه بسیار کم می توانید آن را مجدد به حالت اولیه باز گردانید. برای خرید بین بگ پارچه ای کودک مدل MB157 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس تولیدی بین بگ و هپی چیر اقدام به عمل آورید. بین بگ های مستر اینتکس با بالاترین کیفیت و همچنین نازلترین قیمت بفروش می رسد.

بین بگ پارچه ای کودک، یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین مبل راحتی شنی تولید شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین کودکان و حتی نوجوانان عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده از همین رو از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.خصوصیت هایی که در این مبل بین بگ کودک وجود داشته باعث شده تا برتری خاصی نسبت به انواع مبل بادی، مبل چوبی و فلزی داشته باشد از همین رو معمولا جایگزین این سه مدل مبل ذکر شده شناخته می شود. در این مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت هپی چیر پارچه ای کودک خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد.

بین بگ کودک پارچه جین


طراحی و ساختار بدنه بین بگ

طراحی بدنه اصلی بین بگ 1 نفره کودک پارچه ای به صورت گرد بوده که در حالت اولیه پس از تولید هیچ نشانی از تکیه گاه های دست و کمر نخواهد بود زیرا که پس از استفاده از مبل توسط فرزندان شما، تکیه گاه های دست و پشتی آن شکل خواهد گرفت. این ویژگی به دلیل وجود خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری در این محصول می باشد. خاصیتی که راحتی و نرمی بالایی را برای افراد ایحاد کرده در نتیجه گزینه ای بسیار کاربردی را جهت استفاده هنگام مطالعه، بازی های رایانه ای و ... فراهم خواهد ساخت. این خاصیت به دلیل نوع متریال داخلی به کار برده شده می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

جنس و متریال تولید مبل شنی کودک مهمترین ویژگی ای بوده که توسط تولید کننده و مصرف کنندگان مورد اهمیت قرار می گیرد. برای پوسته بیرونی از پارچه جین ضخیم استفاده شده تا نرمی و راحتی بالایی را ایجاد کند. این پارچه خاصیت ضد تعریق داشته و مانند پارچه مازراتی قابل شستشو خواهد بود. در داخل بدنه یک پارچه آستری تعبیه شده که مواد یونولیتی داخلی را در بر می گیرد.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه جین، یکی از متفاوت ترین و با کیفیت ترین نوع پارچه به کار برده شده در تولید بین بگ شنی راحتی محسوب شده که توسط انواع ماشین لباس شویی قابل شستشو می باشد. این پارچه در رنگبندی های مختلفی تولید شده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. در قسمت کف این پارچه یک دریچه زیپ دار تعبیه شده که توسط آن می توانید پوسته بیرونی را از بدنه اصلی جدا کرده و همچنین مواد داخلی را تعویض و یا شارژ کنید.

تولیدی بین بگ خانگی

جنس مواد داخلی بین بگ

یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا، مواد اصلی استفاده شده در فضای داخل مبل کودک شنی بوده که هم به صورت تک و هم به صورت ترکیبی با ابر یا الیاف به کار می رود اما شما می توانید از مواد الیاف نیز به تک یا ترکیب شده با ابر نیز استفاده نمایید تا راحتی و نرمی بالاتری را ایجاد کند در نتیجه هنگام سفارش امکان تغییر مواد داخلی توسط خریداران فراهم خواهد بود.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ

ابعاد بین بگ کودک جین برابر با (قطر: 70 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده تا برای استفاده سنین نوجوانان نیز مناسب باشد. وزن آن به حدود 4 کیلوگرم رسیده که با توجه به مواد داخلی استفاده شده می تواند کمی متغیر باشد. برای خرید بین بگ پارچه ای کودک اینتکس کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا پس از تولید در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.


سوالات متداول

  • چه مواردی باعث نشست مواد داخلی می شود؟

مواد یونولیتی که بیشتر در معرض نشست بوده در بین متریال های ابر و یا الیاف طول عمر کمتری دارند. البته کیفیت یونولیت های استفاده شده نیز شرط مهمی در طول عمر آنها بوده اما بهتر است با توجه به ابعاد در نظر گرفته شده برای مبل بین بگ مورد نظر موضوع تحمل وزن را نیز رعایت کنید. هر چقدر به صورت روزمره فشار های بیشتری ناشی از وزن بالا به مبل آورده شود به مراتب مواد داخلی (یونولیت) نشست بیشتری خواهد داشت.

  • آیا امکان تعویض رنگ و یا جنس پارچه یا پوسته بیرونی وجود دارد؟

بله. از آنجایی که یک پارچه آستری برای نگهداری مجزای مواد داخلی در این محصول به کار برده شده می توانید به راحتی با پارچه های دیگری تعویض کنید.

قطر
70 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
پارچه جین
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...