مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ پارچه ای خانگی مدل MB151

از {{model.count}}

MB 151 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ پارچه ای خانگی با قطر 90 سانتی متر یکی از پر فروش ترین مبل هپی چیر یا مبل شنی یک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده تمامی سنین در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول دارای رنگبندی مختلفی بوده و امکان سفارشی سازی مواد داخلی را نیز خواهید داشت.

بین بگ پارچه ای خانگی با طراحی بدنه گرد، یکی از انواع مبل شنی و هپی چیر تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که می توانید خرید بین بگ پارچه ای را با رنگبندی مختلف و مورد نظر انجام دهید. این محصول دارای ابعاد (قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده از همین رو با توجه به قطر زیر یک متر قابل استفاده برای تمامی سنین به منظور استراحت های کوتاه مدت، مطالعه، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون خواهد بود. با توجه به ساختار منعطف و حالت پذیر بدنه، هنگام استفاده از این مبل بین بگ، حالت متناسب با آناتومی بدن افراد مصرف کننده را به خود خواهد گرفت تا پشتی و تکیه گاه های دست ایجاد شود.

مواد استفاده شده در فضای داخلی این بین بگ 1 نفره پارچه ای از یونولیت خرد شده با ترکیب ابر بوده تا علاوه بر داشتن نرمی و راحتی بیشتر، مانع از نشست مواد داخلی شود. این مواد داخل یک پارچه آستر تعبیه شده و به سادگی قابل شارژ خواهد بود. پوسته بیرونی را نیز یک پارچه جیر یا مخمل از نوع پارچه مازراتی پوشش داده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود. با توجه به دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف می توانید این پارچه را از بدنه جدا کرده و توسط انواع ماشین لباس شویی شستشو دهید. برای خرید بین بگ پارچه ای خانگی می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

بین بگ پارچه ای خانگی محصولی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس در رنگبندی مختلف بوده که به عنوان بهترین مبل راحتی هپی چیر یا مبل شنی راحتی شناخته می شود. این محصول از رایج ترین مدل های با طراحی گرد بوده که طرفداران زیادی را دارد. مبل بین بگ پارچه ای در واقع با توجه به متریال خاص خود، راحتی بالا، طول عمر زیاد، وزن سبک و داشتن قیمت مقرون به صرفه نسبت به انواع مبل بادی، مبل چوبی و فلزی به عنوان جایگزین آنها شناخته می شود. از کاربرد های آن می توان به تماشای تلویزیون، استراحت های روزمره، پذیرایی های سبک، بازی های رایانه ای و مطالعه اشاره کرد از همین می تواند در منزل، محل کار، ویلا و ... مورد استفاده قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر با بین بگ پارچه ای شنی در ادامه به بررسی جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت.

بین بگ راحتی پارچه ای

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

طراحی و ساختار بدنه اصلی بین بگ تکنفره همانطور که اشاره کردیم به صورت گرد بوده و هنگام تحویل گرفتن محصول پس از تولید، محل تکیه گاه های دست و کمر روی مبل ایجاد نشده است بنابراین به دلیل انعطاف پذیری بالای بدنه جای تعجب نخواهد داشت. بدنه اصلی به دلیل نوع متریال داخلی از خاصیت حالت پذیری برخوردار بوده بنابراین هر بار در زمان استفاده می توانید حالت دلخواه خود را به این مبل راحتی بدهید. این خاصیت موجب شکل گیری تکیه گاه کمر و دست ها در زمان استفاده شده و در دفعات بعد نیز می توانید حالت پشتی و تکیه گاه ها را به سادگی عوض کنید.

بین بگ حالت پذیر بزرگسال

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

جنس بدنه اصلی و پوسته بیرونی از پارچه مازراتی جیر بوده که نوعی پارچه با کیفیت با دوخت های مقاوم می باشد. در داخل پوسته بیرونی یک پارچه آستری به کار برده شده که برای نگهداری مواد داخلی کاربرد خواهد داشت. در داخل این آستری موادی همچون یونولیت خرد شده و تفکیک شده تعبیه می شود. در ادامه به نوع مواد های داخلی استفاده شده در انواع بین بگ یک نفره خواهیم پرداخت.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه مازراتی نوعی پارچه جیر به کار برده شده در قسمت بیرونی انواع مبل بین بگ و تخت بین بگ بوده که به دلیل داشتن رنگبندی مختلف باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شده است. این پارچه در قسمت کف یک دریچه زیپ دار داشته تا از این قسمت امکان جدا شدن پوسته بیرونی و شستشوی آن را داشته باشید. از این قسمت امکان تعویض و شارژ راحت تر مواد داخلی نیز فراهم خواهد بود.

پارچه مخمل بین بگ

متریال مواد داخلی بین بگ

یونولیت خرد شده و تفکیک شده در بسیاری از انواع بین بگ و هپی چیر مورد استفاده قرار می گیرد اما شما می توانید نوع مواد داخلی استفاده شده را نیز در زمان سفارش در دستور کار تولید قرار بدهید. امروزه یونولیت به همراه ابر و یا با ترکیب الیاف در نظر گرفته می شود تا ثبات و طول عمر بیشتری ارائه داده و مانع از نشست سریع مواد داخلی شود. گرچه می توانید از بهترین نوع مواد داخلی یعنی الیاف به صورت تک در این بین بگ 1 نفره اینتکس استفاده نمایید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ

ابعاد بین بگ شنی پارچه ای برابر با (قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین مناسب می باشد. این ابعاد به دلیل حالت پذیری بدنه در زمان استفاده قابل تغییر خواهد بود. وزن این محصول به 5 الی 6 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار سبک برای یک مبل راحتی محسوب می شود. برای خرید بین بگ پارچه ای خانگی اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۹۰ سانتی متر
ارتفاع
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...