مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ و پاف پارچه ای لوکس مدل MB160

از {{model.count}}

MB 160 bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ و پاف پارچه ای لوکس مدل MB160 یک مبلمان بسیار راحت و مقرون به صرفه می باشد. با خرید مبل شنی و هپی چیر می توانید برای تماشای فیلم، بازی کردن و.... استفاده کنید. برای خرید و قیمت مبل شنی یک نفره از تولیدی مبل شنی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

بین بگ و پاف پارچه ای لوکس از سری بین بگ های ساخته شده توسط تولیدی مبل شنی و هپی چیر مستر اینتکس می باشد، مستر اینتکس تولید کننده انواع مبل شنی و هپی چیر می باشد، مبل شنی و هپی چیر یکی از مبلمان های خانگی می باشد که علاوه بر داخل خانه در محل کار نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از این مبل برای رفع استراحت، تماشای تلویزیون، بازی کردن و یا موارد دیگر استفاده کنید، مبل شنی در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شود که می توانید در هنگام ثبت سفارش اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مبل شنی و هپی چیر در ابعاد یک نفره و دو نفره تولید می شود که در این دو مدل ابعاد های مختلفی را می توانید انتخاب کنید. این مبل شنی به همراه یک عدد پاف عرضه میگردد که از پاف برای قرار دادن پای خود بر روی آن می توانید استفاده کنید البته از پاف می توانید به عنوان صندلی کوچک نیز استفاده کنید. یا در صورت استراحت به عنوان زیرپایی استفاده کنید. بین بگ یا همان مبل شنی نسبت به مبلمان استیل و یا راحتی خانگی دارای قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. متریال این بین بگ و پاف از پارچه خز دار ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین طول عمر آن بسیار زیاد می باشد. البته می توانید در هنگام ثبت سفارش پارچه مورد نظر خود را انتخاب و یا رنگ آن را تغییر دهید.

ابعاد این مبل شنی برابر است با 110 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 105 سانتی متر که این ابعاد کاملا قابل تغییر می باشد، شایان ذکر است که پاف این بین بگ نیز دارای ابعاد 40‍‍‍‍‍‍‍‍‍ در 45 سانتی متر است که ابعادی مناسب برای زیرپایی می باشد. محتویات داخل این مبل شنی لوکس یک نفره را می توانید از مواد های مختلف استفاده کنید که عبارت اند از: الیاف و پر، الیاف و یونولیت، ابر و یونولیت و یونولیت خالی قابل انتخاب است. محتویات داخل این هپی چیر یک نفره پارچه ای نیز بعد از مدتی ممکن است که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد که می توانید آن را مجدد شارژ کنید. برای خرید بین بگ و پاف پارچه ای لوکس مدل MB می توانید از فروشگاه مبل شنی و بین بگ مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

بین بگ و پاف پارچه ای لوکس، یکی از متفاوت ترین مبل راحتی شنی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که علاوه بر خود مبل بین بگ شامل یک پاف یا همان زیر پایی نیز می باشد که از جنس و متریال بین بگ تولید گشته است از همین رو نه تنها این محصول برای نشستن بلکه برای دراز کشیدن و استراحت های طولانی مدت نیز بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول می تواند در مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و ... گزینه بسیار راحت و خوبی باشد زیرا که نوع ساختار بدنه با مبل بادی، مبل چوبی و فلزی بسیار متفاوت تر خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

بین بگ و پاف شنی اینتکس

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

طراحی و ساختار بدنه اصلی بین بگ 1 نفره به صورت گرد گرد بوده و مشابه با انواع مبل هپی چیر گرد ساخته شده است تا از هر جهت امکان نشستن و استفاده از این محصول را داشته باشید. مهمترین ویژگی در ساختار بدنه داشتن انعطاف پذیری بالا برای حالت گرفتن در اشکال دلخواه بوده که راحتی ایده آلی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. حالت پذیری در این کالا باعث می شود تا در زمان استفاده، تکیه گاه های مربوط به دست ها و کمر ایجاد شده و هر بار قبل از استفاده به راحتی تغییر شکل را داشته باشد. خصوصیت دیگر بین بگ اینتکس در داشتن یک عدد پاف یا زیرپایی گرد بوده تا فضایی برای قرار دادن پا به منظور دراز کشیدن روی این مبل راحتی را داشته باشید.

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

جنس پوسته بیرونی بین بگ و پاف یک نفره از پارچه مازراتی جیر بوده که نوعی متریال نرم و ضد تعریق محسوب می شود. این پارچه دوخت های مقاومی داشته و در داخل بدنه خود نیز یک آستری برای نگهداری مواد پر کننده دارد. مواد استفاده شده برای پر کردن این مبل از یونولیت خرد شده بوده، گرچه می توانید از متریال های ترکیبی نیز بهره مند شوید.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه مازراتی به کار برده شده در بین بگ شنی و پاف شنی دارای رنگبندی مختلفی بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. این پارچه دارای قابلیت شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی می باشد. برای این کار می توانید از دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف استفاده نمایید. از طریق این دریچه امکان تعویض و شارژ مواد داخلی نیز به سادگی فراهم خواهد بود.

متریال مواد داخلی بین بگ

همانطور که اشاره کردیم یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا در داخل بدنه استفاده شده است اما امکان استفاده از مواد های ترکیبی مانند یونولیت و ابر یا یونولیت با الیاف نیز فراهم می باشد بنابراین می توانید قبل از سفارش بین بگ زیر پایی دار مورد نظر خود، نوع مواد داخلی به کار برده شده را در دستور کار تولید قرار دهید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ

ابعاد بین بگ گرد خانگی برابر با (قطر: 110 سانتی متر، ارتفاع: 105 سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان را خواهید داشت. این ابعاد به دلیل حالت پذیری بدنه هنگام استفاده متغیر خواهد بود. وزن این محصول به 10 الی 11 کیلوگرم به همراه پاف خود رسیده که وزنی قابل قبول برای جا به جایی در مسافت های کوتاه خواهد بود. برای خرید بین بگ پاف دار پارچه ای می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری در نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۱۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۵ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...