مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ شنی مخمل مدل MB106

از {{model.count}}

MB106 Velvet sandy bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ شنی مخمل یک نفره از مقرون به صرفه ترین مبل شنی تولید شده برای استفاده در منزل و حتی محل کار جهت استراحت و پذیرایی بوده که در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. مبل بین بگ شنی دارای طراحی بدنه با قابلیت حالت پذیری بالا بوده به همین دلیل در حالت های مختلفی از نظر ارتفاع نشیمنگاه و تکیه گاه قابل استفاده خواهد بود. هپی چیر بین بگ تک نفره دارای قابلیت تعویض مواد داخلی و پارچه رویی بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس نیز صورت می گیرد.

بین بگ شنی مخمل مدل یک نفره یکی از ارزان ترین مبل شنی و هپی چیر تولید شده مناسب برای استفاده در منزل و محل کار بوده که با رنگبندی های مختلف خود از فروش بالایی برخوردار می باشد. این بین بگ ارزان از ساده ترین و پر فروش ترین مبل شنی تولید شده محسوب می شود زیرا می تواند برای کاربرد های مختلف از جمله تماشای تلویزیون، مطالعه ، بازی های رایانه ای و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی و ساختار بدنه به صورت گرد بوده و بدنه ای با یک پارچه بیرونی و یک آستر داخلی دارد از همین رو قابلیت تعویض پوسته بیرونی را به راحتی فراهم می سازد. جنس پارچه بیرونی از مخمل با ضخامت بالا بوده که در رنگ های مختلفی عرضه می شود. این پارچه به راحتی قابل شستشو به دو روش دستی و ماشینی بوده به همین دلیل جا نگرانی بابت جدا کردن آن از بدنه اصلی نخواهد بود.

مواد تشکیل دهنده داخل بدنه بین بگ یک نفره شنی از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بوده که در داخل یک پارچه آستری نگهداری می شود. این مواد انعطاف پذیری و حالت پذیری این بین بگ شنی خانگی را افزایش داده به همین دلیل هر بار در حالت های مختلف قابل استفاده خواهد بود. برای تعویض مواد داخلی و یا شارژ نمودن آن می توانید از دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا طول عمر این محصول را افزایش داده و نرمی و سفتی بدنه با کم و زیاد کردن مواد داخلی به راحتی قابل تنظیم باشد. جهت خرید بین بگ شنی مخملی یک نفره کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

بین بگ شنی مخمل اینتکس، از پر فروش ترین و پر تیراژ ترین مبل شنی راحتی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود. این محصول دارای کیفیت متریال بالا، طراحی منحصر به فرد و همچنین دارای قیمت مقرون به صرفه نسبت به کارکرد و طول عمر خود بوده از همین رو بهترین جایگزین برای انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی محسوب می شود. مبل بین بگ پارچه ای بهترین گزینه برای استفاده در منزل، ویلا، باغ، محل کار و ... بوده و می تواند فضای بسیار راحتی برای استراحت های کوتاه مدت، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، مطالعه و ... فراهم کند. برای آشنایی بیشتر با این بین بگ راحتی در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...


طراحی و ساختار بدنه هپی چیر

طراحی و ساختار ظاهری بدنه اصلی به صورت گرد بوده و شامل پوسته بیرونی، پارچه آستری در داخل بدنه و مواد داخلی می باشد. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه داشتن خاصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری بالا بوده که در هیچ نوع مبل راحتی تولید و عرضه شده در بازار دیده نمی شود. این خاصیت به دلیل نوع مواد داخلی بوده که اجازه حالت دادن به مبل را در هر شکل دلخواهی به افراد می دهد. زمانی که از این بین بگ یک نفره مخمل استفاده می کنید، بدنه اصلی با توجه به آناتومی بدن مصرف کننده شکل گرفته و تکیه گاه های دست و کمر ایجاد خواهد شد. لازم به ذکر است که در قسمت فوقانی مبل یک دستگیره حمل برای مسافت های کوتاه در نظر گرفته شده است.

جنس بدنه و متریال داخلی هپی چیر

جنس پوسته یا پارچه بیرونی هپی چیر بین بگ از پارچه مازراتی جیر بوده که از راحتی و نرمی بالایی برخوردار است. این پارچه در رنگبندی مختلفی تولید شده و از دوخت های مقاومی بهره مند می باشد. فضای داخلی را مواد یونولیتی تفکیک شده تشکیل داده که دلیل اصلی حالت پذیری این محصول می باشد. این مواد در داخل پارچه آستری تعبیه شده تا امکان شارژ و جدا کردن پوسته از بدنه اصلی را راحت تر کند.

جنس پارچه بیرونی هپی چیر

پارچه مازراتی یکی از پارچه های ضخیم و با کیفیت محسوب شده که انواع مبل شنی، هپی چیر و بین بگ استفاده می شود. این پارچه در این مبل از قسمت کف یک دریچه زیپ دار داشته تا به سادگی از بدنه اصلی جدا نموده و توسط انواع ماشین لباس شویی شستشو دهید. رنگ آن نیز رنگی با ثبات و پایدار بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت.

متریال مواد داخلی هپی چیر

یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا، موادی بوده که در داخل بدنه به کار رفته است اما برای ثبات بیشتر می توانید از ترکیب یونولیت و ابر یا یونولیت با الیاف استفاده نمایید. بهترین و راحت ترین متریال، الیاف بوده که با وجود داشتن قیمت بالاتر از راحتی فوق العاده ای برخوردار است. در نتیجه شما می توانید علاوه بر رنگ، نوع مواد داخلی را قبل از خرید تعیین کنید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات هپی چیر

ابعاد بین بگ تک نفره شنی برابر با (قطر: 110 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که به دلیل انعطاف بالای بدنه در زمان استفاده این ابعاد متغیر خواهد بود. این کالا وزنی حدود 6 الی 7 کیلوگرم داشته و به سادگی قابل جا به جایی و حمل خواهد بود. برای خرید بین بگ شنی مخمل اینتکس می توانید به روش آنلاین، حضوری و تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.


پرسش های متداول


  • آیا در صورت افت مواد داخلی امکان شارژ آن با مواد ترکیبی وجود دارد؟

بله. شارژ مواد داخلی هم می تواند تنها از مواد یونولیت و یا الیاف به صورت مجزا انجام شود و هم می توان به صورت ترکیبی از در کنار موادی همچون ابر عمل شارژ و پر کردن آن را انجام داد.

  • بهترین موادی که می توان برای پر کردن این بین بگ استفاده کرد چیست؟

متریال الیاف بهترین موادی بوده که می توانید در زمان سفارش پر کردن آن را در دستور کار قرار دهید. این مواد هیچ نوع نشستی نداشته و دارای نرمی و راحتی بسیار بالاترین نسبت به یونولیت و ابر می باشد.

قطر
110 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...